فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق:

مأموریت اصلی مرزبانان صیانت از مرزهای کشور است

امیر «پرویز» گفت: مأموریت اصلی و ذاتی مرزبانان حفظ و صیانت از مرزهای کشور است. سلحشوران و ایثارگران مرزبانی نیز با مجاهدت وصف ناشدنی برای انجام موفق مأموریت‌های خود در تلاش هستند.
کد خبر: ۴۸۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴ - 20October 2021

مأموریت اصلی و ذاتی مرزبانان حفظ و صیانت از مرزهای کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، همزمان با هفته وحدت امیر سرتیپ دوم «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق با حضور در ستاد فرماندهی مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول‌الله (ص) استان خراسان‌جنوبی با سردار سرتیپ دوم «محمدی» فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول‌الله (ص) بیرجند دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده منطقه  پدافند هوایی شرق در این دیدار اظهار داشت: یکی از مؤلفه‌های اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح قدرتمند است که این اقتدار نظامی در سایه وحدت و همدلی نیروهای مسلح محقق شده است.

وی مأموریت اصلی و ذاتی مرزبانان را حفظ و صیانت از مرزهای کشور دانست و مطرح کرد: سلحشوران و ایثارگران مرزبانی با مجاهدت وصف ناشدنی برای انجام موفق مأموریت‌های خود در تلاش هستند.

درادامه سردار سرتیپ دوم «محمدعلی محمدی» فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول‌الله (ص) خراسان‌جنوبی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق، گفت: امروز امنیت آسمان شرق کشور حاصل تلاش فرماندهان و رشادت‌های نیروهای پدافند هوایی است که به صورت شبانه‌روزی حرکات و فعالیت دشمنان را رصد می‌کنند. پدافند هوایی مجموعه‌ای کاملاً تخصصی و دانش بنیان است و امروز در عالی‌ترین سطح تخصصی در برابر ابرقدرت‌ها ایستادگی می‌کند.

فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول‌الله (ص) خراسان‌ جنوبی بیان کرد: مرزبانی استان و این مرکز در راستای تحکیم وحدت بین نیروهای مسلح و هم‌افزایی بیشتر از هیچ کوششی برای همکاری با مجموعه پدافند شرق دریغ نخواهد کرد و تمامی پاسگاه‌های انتظامی مستقر در استان آمادگی همکاری همه‌جانبه با شبکه یکپارچه پدافند هوایی را دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار