امضای گزاره‌برگ ملی هسته‌ای توسط پزشکان بسیجی

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در راستای حمایت از دستاوردهای دانشمندان هسته ای کشورمان، گزاره‌برگ ملی هسته‌ای را به امضای عموم پزشکان می‌رساند.
کد خبر: ۴۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ - 17June 2015

امضای گزاره‌برگ ملی هسته‌ای توسط پزشکان بسیجی

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی دفاع پرس، اعضای کمیسیون عالی سلامت بسیج در حاشیه برگزاری جلسه این کمیسیون که در سازمان بسیج جامعه پزشکی برگزار شد، گزارهبرگ ملی هستهای را بهمنظور حمایت از پیشرفتهای پزشکی در شرایط تحریم، امضا کردند.

همچنین این گزارهبرگ تاکنون به امضای کارکنان و بسیجیان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، فرمانده سپاه محمد رسولالله(ص)، پزشکان بسیجی تهران بزرگ و استان گیلان رسیده است و در سایر استان ها نیز پزشکان در حال امضای این گزارهبرگ هستند.

در این گزارهبرگ ملی هستهای آمده است: ما ملت ایران با تأسی به رهبر حکیم خود و با تاکید بر مواضع صریح دیگر مقامات عالی کشور با انتشار این گزارهبرگ ملی شرط هرگونه توافق هسته ای را رعایت اصول زیر میدانیم:

اصل یک :تمام تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یکجا و هم زمان با امضاء توافقنامه کاملاً لغو(نه تعلیق)شود.

اصل دوم: دستاوردهای هسته ای در حد نیازهای واقعی کشور باید حفظ و تقویت شود.

اصل سوم: هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی در امور هسته ای و هیچ محدودیتی برای دانشمندان مربوط وجود نداشته باشد.

اصل چهارم: هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین المللی اعمال نشود.

اصل پنجم: هیچ گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی پذیرفته نیست.

اصل: ششم توافق هسته ای باید بازگشت پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.

ما اعلام میداریم منافع و عزت کشور و شش اصل فوق باید در توافقنامه هستهای رعایت شود؛ وگرنه مصداق توافق بد است و یک قرارداد تحمیلی، استعماری و غیرقانونی و نامشروع است و هیچکس از طرف ملت ایران اجازه امضای قراردادی بدون اصول شش گانه فوق را ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها