وزیر کشور سوریه:

عاملان جنایت تروریستی در «دمشق» را تحت تعقیب قرار می‌دهیم

محمد الرحمون در سخنانی ضمن محکومیت انفجار‌های تروریستی در پل «الرئیس» دمشق، گفت: عاملان این جنایت را تحت تعقیب قرار می‌دهیم.
کد خبر: ۴۸۴۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴ - 20October 2021

عاملان جنایت تروریستی در «دمشق» را تحت تعقیب قرار می‌دهیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری سانا، «محمد الرحمون» وزیر کشور سوریه امروز (چهارشنبه) به انفجار تروریستی در پل «الرئیس» واقع در دمشق، پایتخت این کشور واکنش نشان داد.

وی در این خصوص گفت: پس از آنکه نیرو‌های سوری در بسیاری از مناطق کشور بر تروریست‌های تکفیری فائق آمدند، جنایت اخیر در دمشق رقم خورد. کسانی که این نقشه بزدلانه را طراحی کرده بودند، می‌خواستند به بیشترین تعداد ممکن از شهروندان سوری آسیب بزنند.

وزیر کشور سوریه در ادامه اظهاراتش نیز عنوان کرد: بدون شک مبارزه با تروریسم در سوریه ادامه پیدا خواهد کرد. ما عاملان جنایت تروریستی در دمشق را تحت تعقیب قرار خواهیم داد و آن‌ها را مجازات خواهیم کرد.

صبح امروز منابع رسانه‌ای از وقوع دو انفجار در مسیر حرکت دو اتوبوس نظامی سوریه خبر دادند. رسانه‌های خبری مکان وقوع دو انفجار مذکور را در پل «الرئیس» دمشق اعلام کرده‌اند.

پایگاه الاخباریه السوریه اعلام کرده است: به دنبال وقوع دو انفجار مذکور، شماری کشته و زخمی شده‌اند. به گفته منابع سوری، نیرو‌های نظامی متخصص سومین بمب کارگذاشته شده در محل وقوع انفجار در پل «الرئیس» را کشف و خنثی کردند. بنا بر آمار منتشر شده دستکم ۱۳ نفر در این انفجار‌ها شهید و سه تن نیز زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار