فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

«نهضت تبیین» توطئه رسانه‌ای دشمن را خنثی می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: اهالی قلم باید تاریخ و دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس را در قالب نهضت تبیین در فضای رسانه‌ای به درستی تبیین کنند و این جهاد را در جنگ رسانه‌ای با دشمن سرلوحه کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۴۸۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ - 20October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» در همایش مدیران تراز انقلاب اسلامی با محوریت جهاد تبیین که به همت حوزه بسیج فرهنگیان شهرستان بردسکن امروز در سالن مهر خاتم‌الانبیا برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه دشمنان در فضای رسانه‌ای و تبلیغات همیشه یک گام از ما جلوتر بوده و به نحو احسن از این فضا استفاده می‌کنند؛ و لذا وظیفه جوانان در گام دوم انقلاب این است که با مجهز شدن به فکر، عقلانیت و تخصص آگاهی خود را نسبت به علوم و تکنولوژی روز ارتقا دهند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در صحبت‌های اخیر خود، نهضت تبیین را برای مبارزه در زمینه جنگ رسانه‌ای مورد تأکید قرار دادند ولذا باید موضوعات نهضت تبیین به‌طور عمیق و به‌درستی در فضای رسانه‌ای تبیین شود.

جنیدی تأکید کرد: اهالی قلم باید تاریخ و دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس را در قالب نهضت تبیین در فضای رسانه‌ای به درستی تبیین کنند و این جهاد را در جنگ رسانه‌ای با دشمن سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن خاطرنشان کرد: نقش معلمین و مدیران را در نهضت تبیین تعیین‌کننده دانست و بیان داشت: انقلابی بودن مدارس همان تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است. باید توجه داشت که در انقلابی بودن مدارس دو عامل مسئولین مدرسه و دانش‌آموزان نقش‌آفرینی می‌کنند و این دو عامل مکمل یکدیگر هستند.

جنیدی تبیین و روشنگری را در آموزش و پرورش ضروری دانست و گفت: در گام دوم انقلاب باید به جوانان اعتماد کرد و به آنها مسئولیت داد و طرح شهید بهنام محمدی بهتر بستر برای آماده‌سازی جوانان برای پذیرش مسئولیت‌ است که باید این طرح در تمامی مدارس شهرستان اجرایی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار