فرمانده سپاه ناحیه بردسکن خبر داد؛

برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه در ایام‌الله فجر انقلاب

سرهنگ «جنیدی» گفت: در دهه مبارک فجر بیش از ۳۰ عنوان برنامه عمرانی، ورزشی و فرهنگی در سطح شهرستان بردسکن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱ - 31January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در نشست خبری که به مناسبت چهلمین چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: در چهار دهه گذشته استکبار برای متوقف کردن حرکت انقلاب اسلامی از انواع حربه‌ها استفاده کرده اما مقاومت امت همیشه در صحنه ایران اسلامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی افزود: هدف از شکل‌گیری انقلاب اسلامی حاکمیت نظام دینی، عدالت و توسعه و آبادانی بود و نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۳ سال حیات خود علی‌رغم همه دشمنی‌های نظام سلطه بحمدالله پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف داشته‌ است. باید همه تلاش کنند تا مشکلاتی که در حوزه اقتصاد و معیشت وجود دارد با مدیریت جهادی و اراده انقلابی حل شود.

جنیدی در ادامه تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در خصوص جهاد تبیین متوجه رسانه‌ها دانست و گفت: ایام دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق جهاد تبیین است که تمام برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در سطح شهرستان با این راهبرد اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن شعار محوری دهه مبارک فجر را «جشن ملی ۱۴۰۰» عنوان کرد و گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج جهت برگزاری دهه فجری متفاوت نسبت به سال‌های گذشته در سطح شهرستان فعال شدند و در همین راستا جشن پیروزی انقلاب در روستاها نیز برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های دهه فجر انقلاب در شهرستان بردسکن اشاره کرد و ابراز داشت: در دهه مبارک فجر بیش از ۳۰ عنوان برنامه عمرانی، ورزشی و فرهنگی در سطح شهرستان بردسکن برگزار می‌شود.

جنیدی تصریح کرد: ۲ جمعه پیش‌رو که با ایام‌الله دهه فجر همزمان است میز خدمت با حضور فرماندار و مسئولین در مصلای نماز جمعه شهرستان برگزار می‌شود تا مردم به بیان مشکلات خود بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط ستاد دهه فجر شهرستان بردسکن جمعی از مسئولین محلی نیز هر شب در یکی از روستاها حضور پیدا کرده و ضمن شرکت در نماز جماعت پای صحبت مردم نشسته و نسبت به حل مشکلات اقدام می‌کنند.

جنیدی دیدار با خانواده شهدا، افتتاح کارگاه تولیدی، توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی، ویزیت رایگان در معدن مس تکنار، برگزاری رژه موتوری و برنامه‌های قرآنی و فرهنگی از مهمترین عناوین برنامه‌های پیش‌بینی شده از سوی سپاه ناحیه بردسکن اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر با توجه به شروع موج ششم کرونا ضروری دانست و بیان داشت: طبق مصوبه کمیته پشتیبانی بسیج مقرر گردید دوشنبه‌های جهاد تبیین و سه‌شنبه‌های معنوی در مدارس سطح شهرستان با هدف آشنایی دانش‌آموزان با این مباحث برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی پویش «ایران قوی، انقلاب زنده» در ایام دهه مبارک فجر در فضای مجازی و برگزاری یادواره شهدای فرهنگیان و طلاب در ۲۰ بهمن مصادف با سالروز عملیات والفجر ۸ با روایتگری علیرضا دلبریان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به‌مناسبت دهه فجر است.

جنیدی همچنین از افتتاح فیبر نوری جهت خدمت به جامعه ایثارگران به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان و اتصال حوزه‌های مقاومت به شبکه اتوماسیون اداری با هدف ارائه خدمات بهتر به بسیجیان در ایام‌الله فجر انقلاب خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار