فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

«ایثار» مهم‌ترین رکن و اساس جامعه اسلامی است

سرهنگ «جنیدی» گفت: محرومیت‌زدایی مناطق کم‌برخوردار توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی یک کار بسیار ارزشمند و در نوع خود بی‌نظیر است و «ایثار» که مهم‌ترین رکن و اساس جامعه اسلامی است، در اقدامات جهادگرانه زمینه ظهور و بروز پیدا می‌کند.
کد خبر: ۴۸۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸ - 26October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، آیین اختتامیه یازدهمین اردوی بسیج جامعه پزشکی استان البرز در شهرستان بردسکن و تجلیل از خدمات گروه جهادی شهید «مهدی عسگری» که به‌طور رایگان به بیش از 800  نفر از اهالی مناطق محروم حاشیه شهرستان بردسکن، خدمات پزشکی و دندانپزشکی ارائه کرده‌اند، با حضور سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن، «ابوالفضل بینایی» مسئول گروه جهادی شهید «مهدی عسگری» استان البرز و جمعی از بسیجیان شهرستان برگزار شد.

سرهنگ جنیدی در این مراسم، اقدامات جهادی را به‌مثابه محقق کردن آرمان‌های شهیدان در عرصه ایثارگری دانست و اظهار داشت: گروه‌های جهادی حقیقتاً کمک‌های بزرگی را به جامعه هدف از جمله محرومان و آسیب‌دیدگان ارائه و در رفع محرومیت‌زدایی موفق عمل کرده‌اند.

وی افزود: محرومیت‌زدایی مناطق کم‌برخوردار توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی یک کار بسیار ارزشمند و در نوع خود بی‌نظیر است و «ایثار» که مهم‌ترین رکن و اساس جامعه اسلامی است، در اقدامات جهادگرانه زمینه ظهور و بروز پیدا می‌کند.

فرمانده سپاه  بردسکن خاطرنشان کرد: هیچ خدمتی در دین اسلام بالاتر و باارزش‌تر از کمک‌رسانی به محرومان نیست و افرادی که در این راستا بدون هیچ‌گونه چشمداشتی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند، علاوه بر اینکه پا در رکاب ولایت و مهیا برای خدمت به نظام و جامعه اسلامی هستند، اجر دنیوی و اخروی آنان در نزد پروردگار محفوظ است.

ارائه خدمات رایگان درمانی به 800 نفر از نیازمندان شهرستان بردسکن

مسئول گروه جهادی شهید «مهدی عسگری» استان البرز در ادامه این مراسم ضمن معرفی و تبیین راهبردهای جهادی این گروه نمونه بسیج جامعه پزشکی گفت: یازدهمین اردوی جهادی این گروه که بنام شهید مدافع حرم «مه عسکری» فعالیت خود را آغاز کرده است، در شرایطی برگزار شد که این گروه اساساً از سال 1397 با اعلام آمادگی 140 نفر از پزشکان، دندانپزشکان و پرستاران استان البرز در عرصه‌های مختلف فرهنگی، پزشکی، عمرانی، آموزشی و کارآفرینی تشکیل شد و علیرغم گذشت تنها 3 سال، بالغ‌بر 100 برنامه و اردوی جهادی به همت جهادگران این گروه برگزارشده است.

وی ادامه داد: در اردوی سه‌روزه شهرستان بردسکن، یک گروه تخصصی 22 نفره متشکل از پزشکان عمومی، متخصصان دندانپزشکی، مشاوران بالینی و داروسازان فعالیت داشتند که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب خانواده‌ها مواجه شدند و در طول این مدت، به 800 نفر از نیازمندان عزتمند شهرستان بردسکن خدمات پزشکی و دندان‌پزشکی رایگان ارائه شد.

بینایی ابراز داشت: اگرچه به‌زودی، دوره جهادی بعدی خود را در ایام نوروز در میان هموطنان ساکن در شهرستان زابل یا کرمانشاه برگزار خواهیم کرد اما هرگز خود را محدود به برنامه‌های پزشکی و درمانی ندانسته‌ایم و افزون بر آن، تاکنون بیش از دو هزار و 500 سبد معیشتی نیز در مناطق مختلف کشور و میان خانواده‌های نیازمند توزیع کرده‌ایم.

شهید «مهدی عسگری» از شهدای مدافع حرم استان البرز در سال 1395 در شهر حلب سوریه جاویدالاثر شد و تاکنون پیکر مطهر این شهید نیز شناسایی نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار