جانشین سپاه ناحیه بردسکن در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

«گشت‌های رضویون» باعث کاهش بزهکاری‌های اجتماعی شده است

سرهنگ پاسدار «پورمحمد» گفت: گشت‌های رضویون به‌منظور تأمین امنیت در سطح شهرستان، توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و با مشارکت فرماندهی انتظامی اجرا می‌شود که انجام این مأموریت بروز برخی بزهکاری‌های اجتماعی را کاهش داده است.
کد خبر: ۵۰۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ - 22February 2022

سرهنگ پاسدار «علی پورمحمد» جانشین سپاه ناحیه بردسکن در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بردسکن اظهار داشت: با ایجاد دفاتر بسیج در همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان ضمن تقویت روحیه انقلابی کارکنان، برنامه‌های فرهنگی با محوریت این دفاتر و همکاری مساجد، تکایا و کارخانجات به شایستگی در حال اجراست.

وی افزود: علاوه بر اقدامات فرهنگی، فعالیت‌های جانبی در حوزه مردمیاری از جمله توزیع بسته‌های معیشتی با مشارکت مساجد در شهرستان در حال انجام است که این مهم بردسکن را در زمره نواحی فعال در سطح استان قرار داده است.

جانشین سپاه ناحیه بردسکن ادامه داد: گشت‌های رضویون به‌منظور تأمین امنیت در سطح شهرستان، توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و با مشارکت فرماندهی انتظامی اجرا می‌شود که انجام این مأموریت بروز برخی بزهکاری‌های اجتماعی را کاهش داده است.

پورمحمد فعالیت محله محوری را از برنامه‌های گشت رضویون در روستاها عنوان کرد و گفت: گشت‌های رضویون که تأمین‌کننده امنیت شهرستان است پشتوانه محکمی برای نیروهای انتظامی به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه عضویت بسیجیان ناحیه عادی یا فعال است و گفت: قشرهای مختلف مردم که به‌عضویت بسیج درمی‌آیند برای فعالیت در این تشکل مردمی سازماندهی می‌شوند؛ بر همین اساس در شهرستان بردسکن، بسیجی که بدون سازماندهی در بدنه بسیج فعالیت داشته باشد، وجود ندارد.

جانشین سپاه ناحیه بردسکن بیان داشت: بسیجیان شهرستان در گردان‌های الزهرا (س) و بیت‌المقدس، در قالب گروه‌های امداد و نجات، امر‌به‌معروف و نهی‌از‌منکر و دانش‌آموزی سازماندهی می‌شوند.

وی در ادامه به فعالیت پایگاه‌های بسیج در روستاها اشاره کرد و گفت: برابر دستورات ابلاغی سلسله مراتب، پایگاه‌های مقاومت بسیج در روستاها به‌صورت مستمر فعالیت‌های جاری خود را با مشارکت بسیجیان به انجام می‌رسانند.

پورمحمد در پایان انجام امور مربوط به بسیجیان را با بهره‌گیری از فن‌آوری‌های روز را یکی از عرصه‌های روزآمدسازی بسیج دانست و گفت: در همه رده‌ها امور مربوط به بسیجیان به‌صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد و نیاز به حضور افراد در نواحی نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار