دادستان بردسکن:

اجرای اقدامات اثرگذار فرهنگی حجاب و عفاف را در جامعه نهادینه می‌کند

«درودی‌نیا» گفت: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران باید پرچمداران حرکت‌های فرهنگی همسو با اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند؛ بر همین اساس باید با اجرای اقدامات اثرگذار فرهنگی پیام‌آور حجاب و عفاف در شهرستان باشید.
کد خبر: ۵۱۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ - 19April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، «عباس درودی‌نیا» دادستان بردسکن در همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج خواهران شهرستان که امروز در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد، اظهار داشت: پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان باید ملجاء و پناهگاه برای آحاد مردم بوده و از طرفی مطالبه‌گری و دغدغه‌مندی بسیج در رابطه با مسائل مختلف محل مأموریت در صدر امور کاری باشد.

وی افزود: دستگاه قضایی حمایت از فعالیت‌ها و مطالبه‌گری بسیج در عرصه‌های مختلف را در دستور کار دارد.

دادستان بردسکن از بسیج به‌عنوان نماینده انقلاب اسلامی و گزینش شده اصل نظام نام برد و گفت: کوچکترین بزه نباید از دید بسیج مغفول بماند.

درودی‌نیا تأکید کرد: در راستای پیشرفت و آبادانی بیش از پیش ایران اسلامی باید اقدامات جهادی به‌صورت قرارگاهی انجام شود و همه مدیران مکلف هستند در گام دوم انقلاب برای پیشرفت کشورمان حرکت رو به جلو داشته باشند.

دادستان بردسکن در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران باید پرچمداران حرکت‌های فرهنگی همسو با اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند؛ بر همین اساس باید با اجرای اقدامات اثرگذار فرهنگی پیام‌آور حجاب و عفاف در شهرستان باشید.

این مسئول قضایی یادآور شد: بسیج بازوی قدرتمند مدیران است و هیج دستگاهی برای فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی سد کار فعالیت‌های بسیج نیست.

حلقه‌‌های صالحین خنثی‌کننده توطئه دشمن

سرهنگ علیرضا جنیدی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خلیل‌آباد در ادامه این مراسم ابراز داشت: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت جزو خواص جامعه هستند لذا دغدغه‌مندی آنها در حوزه‌های مختلف نشان از دلسوزی آنهاست.

وی گفت: حرکت در مسیر گام دوم انقلاب و جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر آن تأکید داشتند بر آحاد جامعه فرض است و نباید کوچکترین تعللی در این خصوص صورت بگیرد.

فرمانده سپاه ناحیه خلیل‌آباد تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال آن است تا از طرق مختلف از جمله فضای مجازی بین جوانان و انقلاب اسلامی فاصله بیندازند بر همین اساس فعالیت‌های جهادی در قالب حلقه‌های صالحین و فضاهای حقیقی این توطئه دشمن را خنثی و جوانان را به سلاح ایمان مسلح می‌کند.

وی تأکید کرد: توجه به عفاف و حجاب، الگو قرار دادن سبک زندگی اسلامی و مسجد محوری از الویت‌های بسیج به‌شمار می‌رود که باید مورد توجه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت قرار گیرد.

جنیدی در پایان تلاش‌های فرماندهان بسیج را در عرصه تأمین معیشت مردم، همکاری با حوزه سلامت، حرکت در مسیر گام دوم انقلاب و نقش‌آفرینی در جهاد تببیین را ستود.

 سرهنگ جنیدی در پایان این همایش با اهدای لوح یادبود از تلاش‌های فرماندهان پایگاه‌های بسیج زنان شهرستان تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار