فرماندار بردسکن:

روز قدس، وحدت جهان اسلام را به‌همراه دارد

«دهقان‌زاده» گفت: روز قدس یادگار ارزنده امام خمینی (ره) در حمایت از مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین به‌عنوان سمبل وحدت جهان اسلام در حافظه تاریخ برای همیشه خواهد ماند.
کد خبر: ۵۱۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ - 26April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، «علی دهقان‌زاده» فرماندار شهرستان بردسکن در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی روز جهانی قدس که امروز با حضور مسئولین محلی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه همه مسلمانان است که از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی دفاع کنند.

وی افزود: روز قدس یادگار ارزنده امام خمینی (ره) در حمایت از مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین به‌عنوان سمبل وحدت جهان اسلام در حافظه تاریخ برای همیشه خواهد ماند.

فرماندار بردسکن خاطرنشان کرد: از زمانی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند هر سال جهان اسلام در این روز یک‌دل و هم‌صدا، نفرت و انزجار خود را از این رژیم جعلی اعلام می‌کنند. این حضور گسترده علاوه بر ایجاد ترس در رژیم غاصب صهیونیستی، این رژیم را دچار تزلزل کرده است

این مسئول در پایان بر همکاری و هماهنگی ادارات شهرستان در جهت هرچه باشکوه برگزار شدن راهپیمایی روز جهانی قدس در بردسکن و مراکز بخش‌ها تاکید کرد.

روز قدس نماد مقاومت آزادیخواهان جهان است

حجت‌الاسلام علی اصغر امینی امام جمعه بردسکن نیز در این جلسه بیان داشت: روز قدس نماد مقاومت همه آزادی‌خواهان جهان علیه رژیم صهیونیستی است.

وی با تأکید بر اینکه مسلمانان جهان تا آزادی قدس شریف از پای نخواهد نشست، گفت: با توجه به اینکه دنیای استکبار نگاه ویژه‌ای به راهپیمایی روز جهانی قدس دارد می‌طلبد با برنامه‌ریزی این یوم‌الله گرامی داشته شود.

امام جمعه بردسکن خاطرنشان کرد: نقش فضای مجازی و اصناف و بازاریان را در ترغیب مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس مهم و تعیین‌کننده است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در بردسکن جمعه نهم اردیبهشت ساعت 11:30 از میدان توحید به سمت مصلای نماز جمعه و در مراکز بخش‌ها (انابد و شهرآباد) ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار