معاون پارلمانی رئیس جمهور در دیدار با نمایندگان اهل سنت:

دولت سیزدهم و نمایندگان اهل سنت تعامل خوبی با هم دارند

حسینی با اشاره تعامل خوب دولت سیزدهم و نمایندگان اهل سنت، گفت: نمایندگان اهل سنت در سفر‌های استانی با رئیس جمهور جلساتی داشتند و در قالب مجامع استانی هم دیدگاه‌های خود را بیان خواهند کرد.
کد خبر: ۴۸۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱ - 20October 2021

دولت سیزدهم و نمایندگان اهل سنت تعامل خوبی با هم دارندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه نشست با نمایندگان اهل تسنن در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: جمهوری اسلامی از ابتدا توجه خاصی به خواهران و برادران اهل سنت داشته است و در مجلس شواری اسلامی هم ۱۰ نفر از نمایندگان اهل سنت حضور دارند که بنای ما بر این بوده در تعامل با آن‌ها باشیم. دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهاداتی که دارند برای اینکه شرایط کشور بهتر شود همراه دنبال خواهیم کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز در این جلسه نمایندگان مسائل مربوط به استان خود و توقع و انتظاراتی که از دولت سیزدهم دارند را بیان کردند. همچنین در سفر‌های استانی با رئیس جمهور جلساتی داشتند و در قالب مجامع استانی هم دیدگاه‌های خود را بیان خواهند کرد. از این جهت تعامل خوبی وجود دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: امیدواریم در آینده گام‌های موثرتری در استان‌های مرزی مخصوصا اهل سنت هستند برداریم البته در برخی مناطق شیعیان هم از محرومیت رنج می‌برند و باید اقدامات خوبی برای رفع مشکلات اهل سنت و همه مردم کشور صورت بگیرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها