مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:

رویکرد برگزاری جشنواره مالک اشتر الگوسازی است

حجت‌الاسلام عبدی گفت: مهمترین رویکرد برگزاری جشنواره مالک اشتر الگوسازی و تربیت الگو است و این جشنواره فضای خوبی برای رشد و ارتقاء سایر واحدهای بسیج و سپاه فراهم می‌کند.
کد خبر: ۴۸۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱ - 20October 2021

رویکرد برگزاری جشنواره مالک اشتر الگوسازی و تربیت الگو استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «ماشاالله عبدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز (چهارشنبه) در آیین یازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه روح الله اظهار داشت: یکی از فرصت‌های بسیار خوب برای تبیین سیره عملی از مالک اشتر به عنوان یار وفادار امیرالمومنین (ع) جشنواره مالک اشتر است که این جشنواره در کنار شناسایی و معرفی رده ها و واحدهای برتر این فرصت‌های ارزشمندی را در اختیار می‌گذارد که باید از آن استفاده کرد.

وی افزود: مهمترین رویکرد برگزاری جشنواره مالک اشتر الگوسازی و تربیت الگو است و این جشنواره فضای خوبی برای رشد و ارتقاء سایر واحدهای بسیج و سپاه فراهم می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: جشنواره مالک اشتر سپاه محل بروز استعدادها، توانایی‌ها، خلاقیت ها و ابتکارات جوانان است و خوشبختانه بسیجیان و پاسداران استان مرکزی در طی این سال ها با انگیزه خوبی در این جشنواره حاضر شدند و رتبه های قابل توجهی نیز به دست آورده اند.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف جشنواره مالک اشتر رسیدن به نقطه مطلوب در امورات سپاه و بسیج است و ملاک مطلوبیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که مقام معظم رهبری مسیر تعالی را به خوبی ترسیم کرده اند.

عبدی ادامه داد: رسیدن به نقطه مطلوب یکی از مسائل قرآنی است و لذا دقت در امور و اجرای صحیح ماموریت ها همراه با انگیزه مورد تاکید در کایه فعالیت های سپاه و بسیج است.

وی تأکید کرد: جشنواره مالک اشتر در راستای رشد و شکوفایی فردی و سازمانی تاکنون نتایج و خروجی های بسیار خوبی داشته و توانسته سپاه و بسیج را در رسیدن به اهداف و آرمان ها یاری کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: جشنواره مالک اشتر سپاه در کنار همه ماموریت ها و رسالت ها بسیجیان و پاسداران را با سیره و رفتار مالک اشتر آشنا می کند و مالک اشتر بودن و مالک اشتر ماندن را می آموزد که برای ماندن در این مسیر باید چه برنامه ای داشته باشیم و لذا باید از این فرصت گران بها به خوبی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان و پاسداران مجاهد و ولایی استان مرکزی در صحنه های مختلف خدمت رسانی پیشتاز هستند و یازدهمین جشنواره مالک اشتر با عنوان «شجاعت و توکل، بصیرت و توسل، مردمی و جهادی قاسم سلیمانی» برگزار شد که بسیجیان ، پاسداران و رده های مختلف اقشاری سپاه در این دوره خوش درخشیدند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار