انصارالله در واکنش به انفجار دمشق:

روشن شد که دستاورد‌های سوریه دشمنان را آزار می‌دهد

پس از انفجار تروریستی امروز در دمشق و شهادت ۱۴ نظامی سوری، جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این اقدام، گفت که با این گام، روشن شد که دستاور‌های سوریه، دشمنان را آزار می‌دهد.
کد خبر: ۴۸۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱ - 20October 2021

روشن شد که دستاورد‌های سوریه دشمنان را آزار می‌دهدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، شامگاه امروز (چهارشنبه)، در ارتباط با انفجار تروریستی در دمشق بیانیه‌ای صادر کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی یمن (سبأ)، دفتر سیاسی انصارالله انفجار‌های تروریستی امروز در پایتخت سوریه را به شدت محکوم کرد.

انصارالله اعلام کرد: «روشن شد که دستاورد‌های میدانی‌ای که محقق می‌شوند، دشمنان سوریه را آزار می‌دهد».

در ادامه این بیانیه آمده است: «ازاین‌رو آن‌ها با جنایت‌های خیانتکارانه سعی دارند امنیت و ثبات را در این کشور متزلزل کنند؛ هدفی که نتوانستند در گذشته به آن دست پیدا کنند. با هوشیاری ملت سوریه و ایستادگی آن‌ها در پشت رهبری سیاسی، کشور و دولتشان در رویارویی با چالش‌ها، [دشمنان سوریه]در زمان حال و در آینده نیز به این هدف دست پیدا نخواهند کرد».

انصارالله در پایان این بیانیه به خانواده‌های شهدای سوریه تسلیت گفت و ضمن ابراز همدردی با آن‌ها از خداوند عزوجل برای مجروحان شفای عاجل مسألت کرد.

منابع رسمی سوریه، صبح امروز، از وقوع یک انفجار تروریستی در دمشق خبر دادند. خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد که در مسیر یک اتوبوس حامل یگان‌های مهندسی خنثی‌سازی بمب در دمشق بمب منفجر شده است.

طبق این گزارش، به دنبال این انفجار، چهارده نفر از نیرو‌های سوریه جان خود را از دست دادند و چند تن دیگر مجروح شدند.

تا این لحظه، هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله نیز امروز هر یک در بیانیه‌ای جداگانه این انفجار تروریستی را محکوم کردند.

حزب‌الله اعلام کرد: «دستان خیانتکار تروریسیم بار دیگر به سوی امنیت و ثبات پایتخت سوریه دراز شد و با انفجار دو بمب، یک اتوبوس حامل نظامیان در نزدیکی پل "الرئیس" در مرکز پایتخت سوریه، دمشق، ده‌ها نفر را در این کشور شهید و مجروح کرد».

در ادامه این بیانیه عنوان شد: «حزب‌الله بدین وسیله به سران سوریه، ارتش این کشور و خانواده‌های شهداء تسلیت می‌گوید و با آن‌ها ابراز همدری می‌کند و از خداوند متعال برای شهدای بی‌گناه رحمت و برای مجروحان شفای عاجل مسألت می‌کند. از خداوند می‌خواهیم که به ملت برادر سوریه پیروزی و ثبات ارزانی دارد».

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار