شهید گودرزى: با کفر بجنگید

شهید محمد کریم گودرزى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «به گفته رهبر عزیزمان ما با کفر می‌جنگیم، پس اى دوستان بعد از شهادت من با کفر بجنگید و یک لحظه از پاى ننشینید و نگذارید که خون من به هدر برود.»
کد خبر: ۴۸۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸ - 21October 2021

شهید گودرزى: با کفر بجنگید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.  

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهیدمحمدکریم گودرزى

«انالله وانا الیه راجعون 

به نام خدایى که بهترین نامهاست و به نام خدایى که خلق را آفرید و به نام خدایى که شهادت را آفرید و به نام خدایى که جان می‌دهد و هم جان می‌گیرد.

سلام به امام امت و سلام به خانواده معظم شهدا و سلام بر مادر و خانواده عزیزم، خداوندا! تو را شکر و سپاس می‌گویم که راه راست و دوستى و پاکى را به من نشان؛ دادى خداوندا! تو را ستایش می‌کنم که با این انقلاب و رهبر عزیز و شهیدان به خون غلتیده من را راهنمائى کردى، خداوندا! به من آموختى که همچون مردان پاک صدر اسلام سلاح بر دوش گیرم و با ستمگران بجنگم.

 و، اما بدانید بر در و دیوار این عالم هستى آنچه که به چشم می‌خورد قابل شمارش و درک نیست و نخواهد بود و اگر دریا‌ها مرکب شوند و چوب تمام درختان قلم و تمام جنبندگان نویسنده شوند نمی‌توانند ذره‌اى از آیات و کلمات و حکمت و قدرت خداوند را بشمارند، روزه بگیرید که تاثیر فوق‌العاده‌اى در خاضع کردن نفس و برداشتن خواسته‌ها دارد.

از خداوند بزرگ می‌خواهم که هر چه زودتر دست تمام ضد انقلابیون از کردستان کوتاه شود، به گفته رهبر عزیزمان ما با کفر می‌جنگیم، پس اى دوستان بعد از شهادت من با کفر بجنگید و یک لحظه از پاى ننشینید و نگذارید که خون من به هدر برود.

اى دوستان من همیشه و همه وقت حرف امام عزیز را گوش کنید و نگذارید پشت امام خالى باشد، از تمام دوستان عزیزم می‌خواهم مرا حلال کنند، خدایا تو را به مقربین درگاهت قسم مى دهم امام خمینى را در پناه خودت محفوظ بدار، خدایا تو را قسم مى دهم به خوبان درگاهت پدر مهربانم را غریق درگاه رحمتت بگردان و با حسین بن على روحش را محشور بگردان. خدایا ترا قسم مى دهم به مقربین درگاهت مادر عزیز و برادران و خواهران عزیزم را طول عمر با عزت و صحت عنایت بفرما و عاقبت به خیر و صبر و ایمان قوى  عطا بفرما.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار