وزیر کشور:

استان خراسان رضوی محقق‌کننده آرمان‌های انقلاب/ «تحول‌گرایی» رویکرد جمهوری اسلامی است

«وحیدی» گفت: مدیر تحول‌گرا به آینده توجه دارد؛ مکتب ما به دنبال تحول و ساختن مردم و جامعه است، دشمنان نیز از این رویکرد انقلاب می‌ترسند.
کد خبر: ۴۸۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳ - 21October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد - عباس جهانتاب/ نشست شورای اداری خراسان رضوی به منظور معرفی استاندار جدید این استان با حضور «احمد وحیدی» وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، مدیران کل استان و جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران شامگاه پنجشنبه در تالار قدس حرم رضوی برگزار شد.

احمد وحیدی در این مراسم با تبریک ایام ماه ربیع الاول اظهار داشت: حضور در جلسات تکریم و معارفه سربازان انقلاب بسیار معنادار است.

وزیر کشور به نقش شهید شوشتری در تقویت وحدت در نقاط مرزی اشاره کرد و ادامه داد: شهید شوشتری شهید وحدت بود و این خود نشان‌دهنده مرکز توجه دشمنان انقلاب اسلامی است. وقتی عزیزی را هنگام بازدید از عزیزان بلوچ به شهادت می‌رسانند نشان می‌دهند که مخالف وحدت ما هستند.

وی افزود: استقامت مردم در مقابل فشار هرچه بیشتر مشکلات از برکات انقلاب اسلامی است.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مدیر باید تحول را مدیریت کند، ادامه داد: مدیر تحول‌گرا به آینده توجه دارد؛ مکتب ما به دنبال تحول و ساختن مردم و جامعه است، دشمنان نیز از این رویکرد انقلاب می‌ترسند؛ امروز در چهل و دومین سال انقلاب اسلامی، این انقلاب شفاف‌تر و روشن‌تر به جلو می‌رود و این نشان می‌دهد مکتب اهل‌بیت آینده دنیا را رقم می‌زند و این تمدن نوین اسلامی و همان فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی متذکر شد: مقدمه تمدن، ایجاد جامعه اسلامی است و کجا این ظرفیت را دارد که تمدنی اسلامی بسازد؟ خراسان رضوی یک استان مانند سایر استان‌ها نیست بلکه استانی محقق‌کننده آرمان‌های انقلاب و الهام‌بخش در دنیاست. تمدن اسلامی زمینه‌ساز ظهور حضرت بقیه الله (عج) است بنابراین استاندار خراسان رضوی تنها یک استاندار نیست بلکه باید توجه داشته باشد تمام انرژی خود را در راستای ساخت جامعه و تمدن اسلامی خرج کند.

وحیدی تأکيد کرد: در جامعه اسلامی فقر، محرومیت و فساد نیست و استاندار خراسان رضوی باید در خدمت مردم باشد تا بتواند رشد، تعالی و تغییر کیفی در استان ایجاد کند تا هر چه بیشتر به افق خود نزدیک شویم، انقلاب و جمهوری اسلامی آمده است تا مفهوم نجات بشریت را تحقق بخشد.

وزیر کشور تصریح کرد: ما حق نداریم کشور را به سمتی ببریم که مردم احساس کنند به کفار نیازمندیم، این از بزرگترین جفاها به مردم است و اگر این دیدگاه را داشته باشیم خائن هستیم. دولت سیزدهم به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی پاسخ می‌دهد، ندایی که فرمود اگر همه درها به سوی شما بسته شود درب خدا به سوی شما باز است.

وی گفت: ما میزبان سه و نیم میلیون مهاجر عزیز افغانستانی هستیم البته به آن‌ها توصیه می‌کنیم تا در کشور خود بمانند و آنجا را آباد کنند و اگر کمک می‌خواهند ما به کشور آن‌ها می‌فرستیم اما آمدند و تکریم هم شدند.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود گریزی به موضوع واکسیناسیون زد و بیان داشت: بیش از ۷۰ درصد مردم دز اول واکسن را زده‌اند و برای ادامه فرآیند به اندازه کافی واکسن داریم اما درست نیست که به مردم گفته می‌شد وجود واکسن وابسته به موضوعاتی است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: موضوعات اقتصادی و بین المللی خاصی در خراسان رضوی وجود دارد که باید به این ظرفیت‌های ارزشمند توجه کرد، عدالت باید در حوزه توازن منطقه‌ای صورت بپذیرد نه اینکه منطقه‌ای آباد باشد و منطقه‌ای دیگر آباد نباشد.

احمد وحیدی در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های محمدصادق معتمدیان استاندار پیشین خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری را به‌عنوان استاندار جدید این استان معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار