رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

تکریم جامعه ایثارگری یک وظیفه عینی است

«موحدیان» گفت: دیدار با جانبازان دفاع مقدس و شنیدن خاطرات حضورشان در جبهه و یا اسارت آنان مایه دلگرمی آنان خواهد بود و یک وظیفه عینی برای تکریم کسانی‌ست که دلاور مردان برای حفظ و دفاع از میهن خود تا پای جان جنگیدند.
کد خبر: ۴۸۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲ - 21October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با هفته وحدت و در راستای تکریم جامعه ایثارگری «حسن موحدیان» رئيس شورای اسلامی شهر مشهد امروز با جانباز ۷۰ درصد «عباس معروفی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

موحدیان در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته وحدت اظهار داشت: امنیت و ثبات این نظام و انقلاب بر پایه خون شهدا و رشادت‌های مخلصانه‌ جانبازان هشت سال دفاع مقدس استوار شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: دیدار با جانبازان هشت سال دفاع مقدس و شنیدن خاطرات حضورشان در جبهه و یا اسارت آنان مایه دلگرمی آنان خواهد بود و یک وظیفه عینی برای تکریم کسانی‌ست که دلاور مردان برای حفظ و دفاع از میهن خود تا پای جان جنگیدند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک مشهد نیز در این دیدار گفت: هر چند شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس با اراده آهنین رشادت‌های زیادی از خود نشان دادند و غیورمردانه از اسلام و نوامیس میهن خود تا پای جان دفاع کردند اما جانبازان قطع عضو و نخاعی در این برهه‌ زمانی با آسیب‌های جسمی و روحی وارد جهادی عظیم‌تری شده‌اند.

محمد حسین جعفری تأکيد کرد: دیدار با جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شورا با جدیت دنبال می‌شود و انتظار داریم روسای سایر ادارات دولتی و غیردولتی نیز به این امر مهم توجه کنند.

در این دیدار که تعدادی از اعضای شورای شهر حضور داشتند، از جانباز سرافراز معروفی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

جانباز عباس معروفی متولد ۱۳۴۵ از سربازان وظیفه‌شناس پادگان آموزشی مصطفی خمینی بود که در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۳۶۳ از ناحیه گردن مجروح و به مقام جانبازی نائل آمد.  

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار