رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

تکریم خانواده شهدا در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است

«موحدیان» گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی که تکریم و پاسداشت خانواده شهدا جزو آن است از وظایف مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود؛ بر همین اساس حضور در جمع خانواده شهدا ضمن نشاط روحی موجب ارتقای روحیه خدمت‌رسانی در آن‌ها می‌شود.
کد خبر: ۵۴۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳ - 25August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت هفته دولت «حسن موحدیان» رئیس شورای شهر مشهد با خانواده‌ شهیدان «نعمت‌الله نجفی»، «علی خدادادی»، «محمدرضا چشمه‌پوران» و جانباز ۶۰ درصد «علی‌اصغر کربلایی» دیدار کرد.

موحدیان در این دیدارها اظهار داشت: روح مطهر شهدای والامقام موجب برکت در جامعه است، در واقع تمام آرامش و امنیت کنونی‌ کشور را مدیون ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و جانبازان هستیم.

وی ادامه داد: خانواده‌های شهدا بر گردن آحاد جامعه خصوصاً مسئولان و خادمان جامعه، حق دارند لذا تمام تلاش ما بر این خواهد بود که با انجام وظایف خود به نحو احسن، دین‌ خود را نسبت به ایثار و فداکاری آنان ادا کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شنیدن سخنان خانواده شهدا برای مدیران شهری راهگشاست و تلاش می‌کنیم خدمت بی‌منت و موثر به شهروندان ارائه کنیم تا شرمنده شهدا نشویم.

موحدیان تصریح کرد: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی که تکریم و پاسداشت خانواده شهدا جزو آن است از وظایف مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود؛ بر همین اساس حضور در جمع خانواده شهدا ضمن نشاط روحی موجب ارتقای روحیه خدمت‌رسانی در آن‌ها می‌شود.

در این دیدار که حسن کریمدادی رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر، حجت‌الاسلام‌ احمد ملکی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ و مهدی خداشناس شهردار منطقه سه مشهد نیز حضور داشتند با اهدای لوح سپاس از خانواده شهدا و جانباز سرافراز تجلیل به عمل آمد.

سند افتخار مردم مشهدالرضا هشت هزار و ۶۷۳ شهید، ۳۷ هزار و ۲۶۸ جانباز و یک هزار و ۹۳۷ آزاده است که در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایثار و فداکاری کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها