در مستند «خادم‌الرضا» مطرح شد؛

روایتی از توسلات سردار سلیمانی به حضرت زهرا (س) + فیلم

سردار سلیمانی ارادت ویژه‌ای به حضرت زهرا (س) داشت و این ارادت و توسل به خصوص در جبهه صورت دیگری پیدا کرده بود.
کد خبر: ۴۸۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰ - 24October 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ماجرای ارادت حاج قاسم سلیمانی به حضرت زهرا (س) موضوعی نبود که از چشم کسی پنهان باشد. علاقه او به حضرت زهرا (س) چنان با جان و روحش عجین شده بود که خانه‌اش در کرمان را وقف و به نام حضرت فاطمه زهرا (س) مزین کرده بود.

ماجرای توسلات سردار سلیمانی به حضرت زهرا (س) + فیلم

سردار عبدالحسین رحیمی معاون فرهنگی و مشارکت مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات و از همرزمان حاج قاسم سلیمانی در لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) به بیان خاطراتی از روز‌های دفاع مقدس و توسل سردار سلیمانی به حضرت زهرا (س) در مستند «خادم الرضا» پرداخت.

وی اظهار داشت: «حاج قاسم در هر عملیات زخمی می‌شد و در اواخر عملیات فتح المبین هم زخمی شد، اما خدا می‌خواست او را نگه دارد. در عملیات والفجر ۸ و عبور از رود خروشان اروند نیز حاجی توکلش به خدا و حضرت زهرا (س) بود. معتقد بود حضرت زهرا (س) نگهدار ما در همه صحنه‌هاست. شاید در جا‌های دیگر عنایاتی دیده بود. آن شب در والفجر ۸ طوفان شد و فکر می‌کردیم برنامه‌ها بهم بخورد، ولی غواصان به جایی که باید برسند رسیدند و پیروزی بزرگی نصیب ما شد.»

خادم الرضا نام مستندی با اجرای شاعر و نویسنده کشورمان حامد عسگری است که به سفارش مدیریت رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی تهیه شده و تاکنون از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، قرآن، افق و مستند روی آنتن رفته است.

در ادامه بخشی از صحبت‌های سردار رحیمی را می‌بینید.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار