معاون امور زنان رئیس جمهور:

همدلی و هم‌افزایی حول محوری مشترک، دشمنان را ناامید خواهد کرد

خزعلی گفت: همدلی و هم‌افزایی حول محوری مشترک، دشمنان نظام را ناامید خواهد کرد.
کد خبر: ۴۸۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ - 23October 2021

همدلی و هم‌افزایی حول محوری مشترک، دشمنان را ناامید خواهد کردبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور امروز (شنبه) در نشست نقش بانوان تقریبی در تکوین تمدن اسلامی که با حضور بانوان اهل تسنن و فرهیختگان و اندیشمندان حوزه زنان برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت محمد (ص)، اظهار داشت: امیدواریم در این مراسم‌ها دل‌ها به هم نزدیک شود؛ وحدت، همدلی و هم‌افزایی حول محوری مشترک دشمنان را ناامید خواهد کرد.

وی ادامه داد: دشمنان امروز تلاش دارند از دیدگاه‌ها و سلایقی که در جامعه وجود دارد شکاف ایجاد کنند؛ امیدواریم این نشست‌ها زمینه‌ای برای حرکت به سمت موفقیت در منطقه و جهان باشد.

خزعلی تصریح کرد: وحدت بین شیعه و سنی یکی از اهداف بزرگ ما براساس فرامین قرآن اسلامی است و بانوان در حوزه‌های اجتماعی، علمی و سیاسی ... در تمدن نوین اسلامی نقش مهمی دارند.

وی ادامه داد: زنان باتوجه به فرهنگ سازی، پایه‌گذاری سبک زندگی، هوشیاری اعضای خانواده برای شناسایی دوست از دشمن نقش مهمی در وحدت دارند.

خزعلی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این است با توطئه شیعه و سنی را درگیر کند و ما باید بتوانیم با هوشیاری و هوشمندی در برابر آن‌ها مقابله کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها