پیام قدر‌دانی بنیاد حفظ آثار از حماسه‌سازان 26 خرداد؛

حضور حماسی مردم در مراسم تشییع پیکر شهدا نماد مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان است

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی حضور حماسی مردم تهران در مراسم تشییع پیکرهای پاک 270 شهید دفاع مقدس را نماد وحدت، و فریاد پایبندی ملت ایران به آرمان‌های بلند انقلاب، شهیدان و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان زیاده‌خواه دانست.
کد خبر: ۴۸۵۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ - 18June 2015

حضور حماسی مردم در مراسم تشییع پیکر شهدا نماد مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان است

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در پیامی با قدردانی از حضور حماسی و الهامبخش مردم تهران در مراسم تشییع پیکرهای پاک 270 شهید دفاع مقدس، این حضور را نماد وحدت، و فریاد پایبندی ملت ایران به آرمانهای بلند انقلاب، شهیدان و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان دانست.

متن کامل پیام به این شرح است:

حمد و سپاس پروردگار حکیم و مهربان که در هنگامهای حساس از تاریخ که ملت ایران محتاج لطف و نصرت او هستند در پرتو انوار خورشید پر فروغ شهیدان و عطر یاد و خاطره مقاومت و پایداری آنان یاری بخشید و حضور الهامبخش و شکوهمندشان در تشییع پارههای تنشان را نماد وحدت و یکپارچگی و فریاد پایبندی به آرمانهای بلند انقلاب و ایستادگی برابر دشمنان زورگو و زیادهطلب قرار داد.

آفرین بر ملتی که شور و شعور و شعارهایشان پایتخت انقلاب و امالقری جهان اسلام را به کانون جوشش غیرت و سازشناپذیری تبدیل کرد و یومالله بزرگی را در تاریخ ایران اسلامی رقم زد؛ حماسهای سترگ که خالقان آن با هر آیین و سلیقه سیاسی و فرهنگی با اقتدا به غافله شهیدان، صیانت از عزت و آبروی اسلام و دفاع از استقلال میهن و پیشرفتهای ذخیرهکننده و دشمنشکن خود در عرصههای گوناگون را در پهنه کشور جاری ساختند.

درود بر ملت بیدار، بصیر، شجاع، مصمم، مسئولیتپذیر و مجاهدی که در شرایط خطیر و سرنوشتساز امروز، راه درست و مسیر افتخار و عظمت را به نیکی میشناسد و با حضور به موقع در صحنههای نیاز، حوادث ماندگار و وقایع آموزنده و پرمعنایی را برای نسلهای آینده کشور به یادگار میگذارد.

تردیدی نیست حضور حماسی، با شکوه، آگاهانه، بصیرتافزا و غیرتمندی اقشار و آحاد مختلف مردم تهران در تشییع پیکرهای مطهر 270 شهید غواص و خطشکن دفاع مقدس، روایت بالندگی و اراده ملت عظیمالشأن ایران در حراست از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و برافراشته نگهداشتن پرچم عزت و مقاومت برابر زیادهخواهی اردوگاه مستکبران و سلطهگران زمانه و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکای حیلهگر و جنایتپیشه به شمار میرود و در خور شایستهترین و شکوهمندترین تقدیر و سپاس است.

در طلیعه بهار قرآن و حلول ماه مبارک رمضان و فصل تزکیه و خودسازی و ضیافت الهی، به شکرانه خلق این حماسه بزرگ که بر پیشانی آن میثاق دیرین با شهیدان و امام شهدا حضرت روحالله (رحمةالله علیه) پیمان از هم ناگسستنی امت با رهبر معظم انقلاب و مقتدای حکیم و دوراندیش انقلاب اسلامی امام خامنهای عزیز (مدظله العالی) میدرخشد با تضرع و خضوع بیانتها، قادر متعال را میستاییم و در تداوم این خط مبارک و صراط مقدس از او طلب یاری مینماییم.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مقداد
|
-
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
0
1
سلام بر صاحبان واقعی چفیه های جا مانده از جنگ سلام بر بدن های سوخته از آتش نیزارهای گر گرفته سواحل.

سلام بر تن های زخمی افتاده در گل و لای جزیره ام الرصاص و آب های اروند که در بامداد فیروزه ای کربلای 4 تیر خلاص خوردند و مزد اخلاص گرفتند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار