ویدیو کلیپ «شخصیت والا» منتشر شد

ویدیوکلیپ «شخصیت والا» شامل بیانات مهم رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت ۱۷ ربیع الاول سالروز میلاد حضرت محمد (ص) از سری تولیدات ویدیویی «نشان» توسط فرهنگ‌سرای ابن سینا تولید و منتشر شد.
کد خبر: ۴۸۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷ - 24October 2021

ویدیو کلیپ «شخصیت والا» منتشر شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «شخصیت والا» عنوان شصت و سومین ویدیو کلیپ از مجموعه ویدیویی «نشان» است که همزمان با ۱۷ ربیع الاول سالروز میلاد حضرت محمد (ص) توسط این فرهنگ‌سرا تولید و منتشر شده است.

در روز هفدهم ربیع الاول برترین و والا مقام‌ترین بنده محبوب خداوند، خاتم انبیاء محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم به دنیا آمد و عالم ایجاد را به وجود خویش منور فرمود. پیامبری که خداوند او را با کلماتی مثل: شاهد، مبشر، نذیر و سراج منیر ستوده است؛ و نیز در شان او فرموده است: و ما ارسلناک الا رحمة للعالمین. او پیامبر رحمت و دریای مهربانی و تجسم زیبایی‌ها بود پیامبری که سنگش زدند، خاکستر بر سرش ریختند و به او جسارت‌ها کردند، او در عوض نفرین برای قوم خویش دعا می‌کرد. دین او نیز، دین رحمت و شفقت و مهربانی است. فضایل آن حضرت را نمی‌توان درک یا احصاء نمود او کسی است که در اقرار به ربوبیت خداوند متعال بر اولین و آخرین سبقت گرفت. امام ائمه، حبیب خداوند و در یک کلام مثل اعلای خداوند سبحان بود.

به همین مناسبت در شماره جدید تولیدات ویدیویی «نشان» بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شخصیت حضرت محمد (ص) که از لحاظ شخصیت انسانی و بشری، یک انسان فوق‌العاده، طراز اول و بی‌نظیر و یک شخصیت عظیم، با ظرفیت بی‌نهایت و با خلق و رفتار و کردار بی‌نظیر، که در صدر سلسله‌ انبیا و اولیا قرار گرفته، مورد بازخوانی قرار گرفته است.

مجموعه تولیدات ویدیویی «نشان» به طرح بیانات رهبر بزرگوار انقلاب در برهه‌های مهم مذهبی و ملی می‌پردازد و توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید و منتشر می‌شود.

علاقمندان جهت مشاهده سایر تولیدات نشان می‌توانند به صفحه فرهنگ‌سرای ابن‌سینا در «آپارات» به آدرس Farhangsara_ebne_sina مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار