شهید اکبری: دنیا مکانی برای آزمایش است

شهید داود اکبری در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «دنیا مکانی است که انسان برای آزمایش در آن آمده و این آزمایش‌ها هستند که توانایی انسان را در مقابل سختی‌ها، رنج‌ها و شادی‌ها بالا می‌برد.»
کد خبر: ۴۸۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ - 25October 2021

شهید اکبری: دنیا مکانی برای آزمایش است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «داود اکبری» فرزند «محمد»، دهم آبان‌ سال ۱۳۴۴ در اردبیل دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ یکم آبان‌ سال ۱۳۶۰ در گیلانغرب به فیض شهادت نائل آمد.  

وصیت‌نامه شهید داود اکبری

«ان ربی قریب مجیب

عقل، چون با همت ارزان شد، جهان عشق کمیاب و بهای او گران می‌شود. مؤمن از عشق است و عشق از مؤمن، عشق را ناممکن ما ممکن است.

اسلام با خون رشد کرد. (امام خمینی)

دنیا مکانی برای آزمایش است

دنیا مکانی است که انسان برای آزمایش در آن آمده و این آزمایش‌ها هستند که توانایی انسان را در مقابل سختی‌ها، رنج‌ها و شادی‌ها بالا می‌برد، انسان را به لقاءالله یا به مقام رذالت و پستی می‌رساند.

هرکس که از این آزمایش‌ها موفق بیرون آمد و توانست عزت نفسش را حفظ کند می‌تواند به‌جایی که پیامبران و اولیا عظیم‌الشان در آن هستند برسد.

خدایا! ما که نتوانستیم از این آزمایش‌ها با پیروزی بیرون بیاییم، بلکه خود را به گناهان آلوده کردیم، ولی از تو طلب بخشش می‌کنیم.

خدایا! اگر تمام گناهان ما را نبخشیدی از این دنیا مبر، چون تاب عذاب الیم را نداریم. خدایا! این مجاهدان را که فقط برای تو جهاد می‌کنند پیروز گردان و به آن‌ها نیرویی عطا کن که این پیروزی را تا ظهور حجت (عجل‌الله) تداوم بخشند.

خدایا! قلب ما ناراحت است از دیر شدنِ آمدن مهدی (عجل‌الله)، این آرزوی مسلمانان و مستضعفان جهان را برآورده کن.

خدایا! امام امت که نشانه یک مؤمن حقیقی و عارف دلباخته، یک مبارز خستگی‌ناپذیر است، یاری و موفق گردان.
توصیه‌ای به پدر و مادر

پدر و مادر عزیز! همانطور که گفته‌ام در انتظار برگشتن من مباشید. همانطور که می‌دانید من با رضایت کامل و انتخاب خود قدم در این راه گذاشته‌ام و برگشتن برایم سخت است.

نمی‌توانم بگویم این حالتم را فقط از شما می‌خواهم، اما مانند پدر و مادرانی که فرزند خود را با خوشحالی به نبرد اسلام و کفر فرستادند و در شنیدن خبر شهادت او گریه نکردند و خدا را شکر کردند، باشید.

خدایا! من که لیاقت کشته شدن در راهت را ندارم، ولی از گناهانم بگذر و این فیض عظیم را نصیبم گردان.

خدایا! ما را به دوستان و عزیزانی که به‌سوی تو شتافتند ملحق گردان.

از همه التماس دعا دارم و از شما می‌خواهم مرا حلال کنید.

نصر من الله و فتح قریب»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها