شهید گودرزى: با وحدت دشمن را نابود کنید

شهید على گودرزى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «با وحدت و انسجام هر چه بیشتر مشتى کوبنده و سنگین بر دهان دشمن بزنید.»
کد خبر: ۴۸۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲ - 26October 2021

شهید گودرزى: با وحدت دشمن را نابود کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید على گودرزى

«به نام خداى شهیدان

با سلام به رهبر کبیر مستضعفان و درود بر شهیدان راه اسلام

شرافتمندترین مرگ‌ها شهادت است ما سرباز اسلام و امام زمان هستیم و باید طبق وظیفه شرعى که قرآن تعیین کرده از کشور، دین و وطن خود دفاع کنیم تا آخرین قطره خون در برابر کفار ایستادگى کنیم و اگر لیاقت شهادت را داشته باشیم شهید می‌شویم.

خدایا! به مردم ما به ملت شهیدپرور ما ایمان و صبر عطا کن تا بیشتر از این در راهت تلاش و کوشش کنند که سرانجام فتح و پیروزى را در آغوش کشند من که نتوانستم در طول زندگى خود خدمتى به اسلام عزیز کنم، درخت اسلام تشنه است و این درخت با خون سیراب می‌شود امیدوارم با اهدای خونم قدرى آن را آب دهم، من شهادت را آرزوى زندگى جدیدى می‌دانم و چه زیبا گفته شهید مطهرى که شهید شمع تاریخ است.

پدر و مادر عزیزم! چقدر مدیون شما هستم، برادرم و خواهرانم خواهش مى‌کنم همچون شیر مردان و شیر زنان صدر اسلام سر بالا بگیرید و افتخار کنید فرزندى ناقابل هدیه اسلام کرده‌اید.

ما سرانجام پیروزیم بالاخره هدف ما رضایت الله است، من عاشق شهادتم به خدا سوگند شهادت شیرین است.

با وحدت و انسجام هر چه بیشتر مشتى کوبنده و سنگین بر دهان دشمن بزنید و به منافقین و ستون پنجم بعثی‌ها که عمرشان به دست ما رزمندگان در همین روز‌ها گرفته خواهد شد. به یارى الله و در همین ایام عید فتح را در آغوش خواهیم کشید.

در آخر از همه شما و تمام اقوام حلال خواهى دارم امیدوارم مرا ببخشید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار