آیت‌الله «نورمفیدی»:

تولید؛ ریشه حل مشکلات اقتصادی است

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: برداشت من از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی این است که تولید ریشه حل مشکلات اقتصادی است.
کد خبر: ۴۸۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ - 26October 2021

تولید؛ ریشه و اساس حل مشکلات اقتصادی است

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، آیت‌الله «سید کاظم نورمفیدی» ظهر امروز در آیین معارفه استاندار گلستان اظهار داشت: از  برادر عزیز سردار وحیدی که به استان گلستان آمدند قدردانی می‌کنم و امیدواریم سفر این مسئولان باعث توسعه و پیشرفت استان به حد مقدور باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: از زحمات و تلاش حق شناس استاندار سابق گلستان که 28 ماه در این استان تلاش کردند تشکر می کنم و یکی از اقدامات حق شناس ارتباط صمیمانه و دوستانه با مردم بوده و این امتیاز بسیار بزرگی در نظام مقدس اسلامی به شمار می رود و از ضروریات است.

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: امیدواریم با حضور «علی محمد زنگانه»، استاندار جدید گلستان مشکلات اساسی و زیربنایی استان رفع شود و این توصیه را در چند سال اخیر با استانداران گلستان داشتم.

وی به شعار سال اشاره کرد و گفت: برداشت من از فرامین مقام معظم رهبری این است که تولید ریشه و اساس حل مشکلات اقتصادی به شمار می رود و بارها بیان کردند که اقتصاد خود را باید از اقتصاد نفتی جدا کنیم و باید به خصوصی سازی روی بیاوریم.

آیت الله نورمفیدی افزود: قیمت ها در حال نوسان است و مردم از این شرایط رنج می برند شکی نیست که اقتصاد ما مشکل دارد و باید به تولید توجه داشته باشیم. رئیس جمهور و هیئت دولت به موضوع اقتصاد کشور توجه دارند و یکی از اقدامات دولت سیزدهم حضور در معاهده شانگهای است.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: انتظار من از دولت و رئیس جمهور توجه به مسائل اقتصادی است و رئیس جمهور نشان دادند که به این مسئله اهتمام دارند.

وی به استاندار گلستان توصیه کرد که به مسئله تولید توجه داشته باشد و گفت: در مسئله تولید در گلستان مشکل داریم و باید تیم اقتصادی قوی که دلسوز است و مسائل استان را درک می کنند تشکیل دهید و مسائل را بررسی کنند، برخی افراد برای مقاصد دیگر وارد عرصه تولید می شوند و نگاه ما به این افراد نیست.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاکید کرد: کسانی که اهل تولید هستند باید برای حل مشکلات استان تلاش کنند، پروژه های نیمه تمام زیادی در استان باقی مانده که باید برطرف شود.

انتهای پیام /  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار