وزیر نفت:

دشمن قصد داشت با غیرفعال کردن جایگاه‌های عرضه سوخت به مردم آسیب بزند

اوجی گفت: دشمن قصد داشت با عملیات غیرفعال کردن جایگاه‌های عرضه سوخت به مردم آسیب برساند اما به لطف پروردگار و همراهی مردم شریف ایران که صبوری کرده و به خادمان خود و کارکنان شریف صنعت نفت اعتماد کردند، خوشبختانه این تیر به سنگ خورد.
کد خبر: ۴۸۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲ - 27October 2021

دشمن قصد داشت با غیرفعال کردن جایگاه‌های عرضه سوخت به مردم آسیب بزندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، جواد اوجی وزیر نفت ضمن تشکر و قدردانی از صبوری مردم بابت غیرفعال شدن جایگاه‌های عرضه سوخت و اختلال پیش‌آمده در جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: دشمن قصد داشت با این عملیات به مردم آسیب برساند، اما به لطف پروردگار و همراهی مردم شریف ایران که صبوری کرده و به خادمان خود و کارکنان شریف صنعت نفت اعتماد کردند، خوشبختانه این تیر به سنگ خورد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۳ هزار جایگاه عرضه سوخت در سراسر کشور فعال هستند و مردم می‌توانند خارج از شبکه کارت سوخت، سوخت خود را تأمین کنند.

وزیر نفت تأکید کرد: پس از بحران پیش‌آمده به‌سرعت ستاد بحران در وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تشکیل شد و مدیران ما با بسیج عمومی در سطح وزارت نفت اعزام شدند تا با اتفاقی که رخ داده، مردم دچار چالش نشوند.

اوجی تصریح کرد: به‌سرعت دستور داده شد همه جایگاه‌های عرضه کشور به‌صورت آفلاین و دستی عملیاتی شدند تا مردم بتوانند به‌سرعت سوخت موردنیاز خود را از جایگاه‌ها تأمین کنند.

وی گفت: در همان ساعات نخست همکاران ما و نیرو‌های شریف صنعت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های سراسر کشور حضور یافتند و با تغییر کد در سیستم کارت هوشمند سوخت، آن را به سیستم دستی تغییر دادند تا مردم بتوانند عملیات تأمین سوخت را انجام دهند.

وزیر نفت ضمن قدردانی و تشکر از صبوری و همراهی مردم در مشکل به‌وجودآمده در سامانه هوشمند سوخت افزود: بنده به‌عنوان وزیر نفت از مردم عزیز بابت معطل ماندن در جایگاه‌ها عذرخواهی می‌کنم.

اوجی تأکید کرد: این قول را به مردم می‌دهم که با تمام تلاش متخصصان ما در این سامانه، مشکل به‌سرعت حل شود و دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه همکاران ما در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز غافلگیر نشدند و با کاری جهادی بیشتر جایگاه‌ها را به‌سرعت فعال کردند.

وزیر نفت همچنین با اشاره به ارائه گزارشی در هیئت دولت از وضع جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: آقای رئیسی، رئیس‌جمهوری گفت باید از همه زحمات وزارت نفت بابت راه‌اندازی دوباره سامانه تشکر کنم.

اوجی افزود: رئیس‌جمهوری در این پیام اظهار کرد بزرگ‌ترین سرمایه ما در دولت سیزدهم، اعتماد مردم است و تلاش می‌کنیم قدردان اعتماد و همراهی بی‌دریغ مردم باشیم و از کارکنان شریف صنعت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هم تشکر کرد.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار