مسئول دبیرخانه عالی بسیج در ستاد کل نیرو‌های مسلح:

وجود ۴۰ هزار گروه جهادی می‌تواند نظام را بیمه کند/ گروه‌های جهادی باید مطالبه‌گر باشند

سردار بادفر گفت: هر کس‌ می‌تواند گره مردم را باز کند، وارد میدان شود زیرا امروز کشور تشنه کار جهادی است از سوی دیگر بسیج هم قادر نیست همه این‌ گروه‌های جهادی را تحت پوشش قرار دهد.
کد خبر: ۴۸۵۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶ - 27October 2021

وجود ۴۰ هزار گروه جهادی می‌تواند نظام را بیمه کند/ گروه‌های جهادی باید مطالبه‌گر باشندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار اسدالله بادفر مسول دبیرخانه عالی بسیج در ستاد کل نیروهای مسلح عصر امروز در دومین جلسه تدوین طرح احیاء جهاد سازندگی که به میزبانی مجمع عالی جهادگران در سازمان بسیج سازندگی‌برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز جایگاه و منزلت بسیج سازندگی‌ در بین افکار عمومی بسیار بالاست، اظهار داشت: امروز بیش از ۴۰ هزار گروه جهادی دربسیج سازندگی کشور فعالیت می کنند که باید روز به روز این گروه ها گسترش پیدا کنند چون امروز کشور نیاز به تفکر جهادی و انقلابی دارد لذا همه مسئولین کشور باید تلاش کنند با اعتقاد قلبی این تفکر را در کشور گسترش داده و به حل مشکلات مردم اهتمام داشته باشند .

وی افزود: بسیج سازندگی دارای جایگاه قانونی و از تاکیدات مقام معظم رهبری برخوردار است بر این اساس هیچ طرحی در کشور نباید این ظرفیت عظیم را تضعیف کند؛ در همین راستا دولت نیز باید به این مهم توجه داشته باشد و گسترش تفکر جهادی و انقلابی را در سراسر دستگاه های کشور تحقق ببخشد. سردار بادفر با اشاره به اینکه نسبت به گروه های جهادی حتما اهتمام‌خواهیم‌ داشت، افزود: هر کس‌می‌تواند گره مردم را باز کند، وارد میدان شود زیرا امروز‌ کشور تشنه کار جهادی و انقلابی است و بسیج نیز نه تنها رغیب هیچ گروهی نیست بلکه قادر است همه این‌ گروه های جهادی را تحت پوشش خود قرار دهد.
وی ادامه داد:بسیج سازندگی برخوردار از نخبگان زیادی است که دل در گروی خدمت صادقانه به مردم و کشور دارند حضور با انگیزه معنوی و بی منت اقشار مختلف بسیج و متخصصین در اردوهای جهادی از امتیازات خاص بسیج است.

وی با تاکید بر اینکه گروه های جهادی نماد مردم سالاری دینی هستند، ادامه داد: اگر گروه های جهادی مطالبه گر باشند می‌ توانند موفق تر عمل کنند؛ گروه های جهادی باید منویات مقام معظم رهبری را تحقق ببخشند و کشور را بسوی آبادانی و پیشرفت پیش ببرند از سوی دیگر تربیت انسان‌های مومن، با تفکر انقلابی و جهادی و رفع محرومیت از مهم ترین مباحث فعالیت های جهادی است لذا امیدواریم چتر گروه های جهادی به وسعت تمامی افراد جامعه کشور توسعه پیدا کند.

رئیس نظارت و ارزیابی فرهنگی اجتماعی معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه گروه های جهادی باید دارای شناسنامه باشند، اضافه کرد: وجود۴۰ هزار گروه جهادی می تواند نظام را بیمه کند و این هم‌ زمانی میسر می شود که به بهترین‌شکل ممکن ازظرفیت و توانمندی این‌گروه ها استفاده کنیم.

وی‌افزود: گروه های جهادی اگر به بلوغ تشکیلاتی رسیدند و خواستند کار حرفه ای انجام دهند در طرح های دیگر بسیج که در سند اعتلا نیز دیده شده ازجمله شرکت های دانش بنیان فعالیت و تلاش کنند و ماهیت کار گروه های جهادی که مشارکت آحاد جامعه در سازندگی کشور است را حفظ کنند تا امر تربیت و انسان سازی و گسترش روحیه جهادی و انقلابی در جوانان کشور نهادینه شود؛ بنابراین وظیفه گروه جهادی باید رفع دغدغه مردم بویژه در مناطق محروم باشد.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها