مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

مجاهدت‌های شهید «عبدالله خسروی» در دفاع مقدس و دفاع از حرم ماندگار است

سرهنگ «کریمی» گفت: مجاهدت‌های شهید «عبدالله خسروی» هم در دفاع مقدس و هم در دفاع از حرم و ارزش‌های اسلامی، همواره چشمگیر و ماندگار است.
کد خبر: ۴۸۵۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵ - 28October 2021

مجاهدت‌های شهید «عبدالله خسروی» در دفاع مقدس و دفاع از حرم ماندگار استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، امروز (پنج شنبه) در آیین خاطره‌گویی شهدا که در دفتر آستان قدس رضوی در اراک با موضوع سردار شهید مدافع حرم «عبدالله خسروی» برگزار شد، اظهار داشت: شهید حاج «عبدالله خسروی» در حیات با برکت خود لحظه‌ای دست از مجاهدت و دفاع از ارزش‌های اسلامی برنداشت و نمونه یک مجاهد فی سبیل الله بود که در آزمون‌های سخت سربلند بیرون آمد.

وی افزود: ولایتمداری یکی از ویژگی‌های برجسته شهید خسروی بود که در حیات با برکت خود همواره چشم و گوشش به فرمان و بیانات ولایت بود و همواره برای تحقق بیانات ولی فقیه تلاش می‌کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: مجاهدت‌های شهید «عبدالله خسروی» هم در دفاع مقدس و هم در دفاع از حرم و ارزش‌های اسلامی، همواره چشمگیر و ماندگار است و حماسه‌هایی که حاج عبدالله در حیات بابرکت خود خلق کرد، بسیار چشمگیر است.

وی بیان کرد: روحیه شهادت‌طلبی در شهید «عبدالله خسروی» موج می‌زد و برای رسیدن به مقام والای شهادت بیش از ۳۰ سال مجاهدت شبانه‌روزی کرد و خالصانه در میدان‌های نبرد حضور چشمگیر داشت.

کریمی تأکید کرد: شجاعت و توانمدی مدیریتی و رزمی، از دیگر ویژگی‌های برجسته شهید «عبدالله خسروی» بود که با انگیزه فراوان در عملیات‌های مختلف نقش‌آفرینی کرد و به‌معنای واقعی، نابغه اطلاعات و عملیات بود که با مدیریت قوی، ابتکار و خلاقیت، در بسیاری از صحنه‌های عملیاتی و میدانی خوش درخشید.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم امنیت‌آفرین هستند و در سخت‌ترین شرایط، با مجاهدت همه‌جانبه دغدغه خدمت به مردم و جامعه اسلامی را عملیاتی کردند، گفت: الگوی شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: شهید «عبدالله خسروی» یکی از افتخارات بزرگ استان مرکزی است و مردم استان به این مجاهد و سردار بی‌ادعا افتخار می‌کنند و امروز جوانان باید با مطالعه سیره رفتاری این شهید بزرگوار آن را الگوی رفتاری خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: شهید «عبدالله خسروی» در بسیاری از میدان‌های نبرد مردانه ایستادگی کرد و مقاومت را به معنای واقعی عملیاتی نمود و وصیت این شهید بزرگوار که فرمودند اصل شیعه مقاومت است، حرف آخر را زد و امروز این وصیت نورانی باید مورد توجه ما قرار گیرد.

در پایان این مراسم از خانواده شهید «عبدالله خسروی» تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار