سردبیر خبرگزاری دفاع‌ مقدس در بازدید از دفتر خبرگزاری در خراسان رضوی:

خبرگزاری دفاع مقدس به برکت شهدا به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده‌ است

«شادمانی» با اشاره به اینکه کار رسانه به‌عنوان حرکتی جهادی، پویا و بالنده است، گفت: این ویژگی در خبرگزاری دفاع مقدس تجلی پررنگی داشته و باعث رشد چشمگیر آن شده که این رشد و توسعه به برکت شهدا و در سایه تلاش مجموعه خبرگزاری محقق شده است.
کد خبر: ۴۸۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۰ - 29October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «رسول شادمانی» سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس روز گذشته با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان خراسان رضوی با حجت‌الاسلام «علیرضا دهقان» مدیر مسئول خبرگزاری دفاع مقدس در این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

شادمانی در این ديدار اظهار داشت: خدمت برای انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت به‌ دلیل عنایت ویژه‌ شهدا برکت‌های زیادی را به‌همراه دارد و اثرگذاری فعالیت در این عرصه‌ها را دو چندان می‌کند که خبرگزاری دفاع مقدس نیز از این برکات بهره‌مند است. این اثرگذاری علاوه بر ذهن و قلب مخاطب، بر روند اجرای مأموریت‌های محوله در این حوزه نیز مؤثر است.

وی افزود: خبرگزاری دفاع مقدس در استان‌ها با کمترین امکانات حداکثر استفاده را در انعکاس اخبار حوزه دفاع مقدس و مقاومت دارند و در این مسیر به برکت شهدا به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده‌اند.

خبرگزاری دفاع مقدس به برکت شهدا به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده‌ است

سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس با تأکید بر توسعه استانی خبرگزاری دفاع مقدس، ابراز داشت: توسعه خبرگزاری‌ دفاع مقدس در سطح استان علاوه بر گسترش این خبرگزاری، حوزه اثرگذاری آن در جامعه را وسعت می‌بخشد.

شادمانی ادامه داد: در لحظه‌لحظه کار رسانه به‌عنوان حرکتی جهادی، پویایی و بالندگی وجود دارد و در آن توقف و سکون معنا ندارد. این ویژگی در خبرگزاری دفاع مقدس تجلی داشته و باعث رشد چشمگیر آن شده که این رشد و توسعه با لطف الهی و در سایه تلاش مجموعه خبرگزاری محقق شده است.

وی تصریح کرد: در گزارشی که سال گذشته سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی ارائه کردند خبرگزاری دفاع مقدس ۱۰۰ میلیون بازدید در سطح کشور داشته که این اتفاق مهم و ارزشمندی است.

سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس ابراز داشت: خبرگزاری دفاع مقدس یک خبرگزاری تخصصی است و اخبار حوزه‌های مقاومت، ایثار و شهادت و دفاع مقدس را منعکس می‌کند و جذب این تعداد مخاطب نشان از عنایت شهدا دارد.

شادمانی در ادامه به عملکرد دفتر خبرگزاری دفاع مقدس استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: بحمدالله خبرگزاری دفاع مقدس این استان روند روبه‌رشدی دارد. براساس رتبه‌بندی که طی چند ماه گذشته به‌صورت ماهیانه و فصلی انجام گرفته خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی جزو استان‌های برتر کشور اعلام شده است. این موفقیت نشان از مدیریت جهادی و تلاش خبرنگاران این خبرگزاری دارد که قابل تقدیر است.

وی بیان داشت: اخبار و مطالب تولیدی خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی از لحاظ محتوا، ساختار و رعایت استانداردهای خبری باعث جذب مخاطب و همراهی او با محتوای تولیدی می‌شود لذا بخشی از این اخبار و محتواها در صفحه اول خبرگزاری منتشر می‌شود که همین امر باعث ارتقای خبرگزاری استان در بین سایر استان‌ها شده است.

سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس خاطرنشان کرد: کیفیت اخبار و مطالب تولیدی خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی موجب شده که این استان در کانون توجه قرار گیرد؛ بر همین اساس این روند باید با قدرت ادامه پیدا کند.

شادمانی افزود: خبرگزاری دفاع مقدس استان خراسان رضوی عملکرد قابل قبولی را دارد. براساس سامانه گزارش‌گیری بازدیدهای خبرگزاری، خبرگزاری دفاع مقدس این استان جزو دو یا سه استان پربازدید کشور است.

خبرگزاری دفاع مقدس به برکت شهدا به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده‌ است

وی تأکید کرد: قوامی که با مدیریت خوب خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی حاصل شده باید دوام داشته باشد و هر روز شاهد یک اتفاق خوب باشیم. اگر این مهم محقق شود رضایت الهی را به‌همراه خواهد داشت و باعث جذب مخاطب می‌شود.

شادمانی در پایان راهکارهایی را برای تقویت خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی ارائه کرد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام دهقان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات خبرگزاری دفاع مقدس استان خراسان رضوی در جذب خبرنگاران افتخاری، توسعه خبرگزاری دفاع مقدس در فضای مجازی و تجهیز خبرگزاری دفاع مقدس، به بیان مشکلات پیش روی خبرگزاری دفاع مقدس استان پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها