صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس از دفتر این خبرگزاری در خراسان رضوی

«رسول شادمانی» صبح امروز با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی، از دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در این استان بازدید کرد.
کد خبر: ۵۹۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴ - 08June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «رسول شادمانی» سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس صبح امروز (پنج‌شنبه) با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی از دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در این استان بازدید کرد.

در ادامه این بازدید، نشست مشترک سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس و «محمدرضا حقدادیان» مدیر دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد.

بازدید سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس از دفتر نمایندگی استان خراسان رضوی+ تصاویر

در ابتدای این نشست، حقدادیان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان خراسان رضوی، در خصوص اولویت‌های این دفتر در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی اخبار حوزه دفاع مقدس و نیز توسعه حاکمیت رسانه‌ای این دفتر در سطح استان خراسان رضوی در سال جدید توضیحاتی بیان کرد.

در ادامه، سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس ضمن تمجید از عملکرد دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان خراسان رضوی، «خبرگزاری دفاع مقدس» را در پهنه‌ای به گستره‌ی سراسر سرزمین ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: موفقیت‌های امروز خبرگزاری دفاع مقدس مرهون تلاش‌، زحمات و مجاهدت تمامی همکاران و دست‌اندرکاران این خبرگزاری در مرکز و دفاتر استانی سراسر کشور است. 

شادمانی در ادامه با اشاره به اهمیت و ضرورت بهره‌مندی و استفاده بهینه از ظرفیت فضای مجازی جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد: جذب خبرنگار افتخاری در سطح استان‌ها و در ادامه آموزش و به‌کارگیری هدفمند آن‌ها، علاوه بر نقش موثر در رشد کمی و کیفی خبرگزاری دفاع مقدس، موجب اشاعه و ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس در سطح استان و بالطبع کشور می‌شود.  

بازدید سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس از دفتر نمایندگی استان خراسان رضوی+ تصاویر

وی رسانه را قدرتمندترین و موثرترین ابزار در جنگ رسانه‌ای و ترکیبی امروز دانست و با بیان اینکه هدف غائی همه ما در مسیر متعالی و نورانی جهاد تبیین، پیشبرد اهداف خبرگزاری دفاع مقدس در جهت ترویج فرهنگ و مفاهیم ارزشمند انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت در گستره‌ی سرزمینی و فراسرزمینی است، افزود: در این راستا، برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت آگاه‌سازی، تربیت و توانمندسازی خبرنگاران حوزه جهاد و مقاومت، در مرکز و استان‌های سراسر کشور علاوه بر تقویت تولید و تنظیم اخبار این حوزه، موجبات تشکیل جبهه‌ی منسجم رسانه‌ای را فراهم خواهد آورد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار