سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس در دیدار با سردار «ملکی» مطرح کرد؛

نقش خبرگزاری دفاع مقدس در ترویج فرهنگ دفاع مقدس/ عملکرد دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در مازندران قابل تقدیر است

«شادمانی» با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از عملکرد دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان مازندران تقدیر کرد.
کد خبر: ۵۸۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ - 25April 2023

تقدیر از عملکرد خبرگزاری دفاع مقدس مازندران/ ۲۹ دفتر استانی فعال هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «رسول شادمانی» سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس روز گذشته (دوشنبه) با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران با سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالله ملکی» مدیرکل این اداره دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران با تبریک عید سعید فطر، حمایت از رسانه‌ها و به‌ویژه دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان را یکی از برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد و اظهار داشت: امروز برای داشتن یک کشور قدرتمند نیازمند رسانه قوی هستیم.

در ادامه، سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس بازدید از دفاتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان‌ها را یکی از برنامه‌های سال‌جاری عنوان کرد و گفت: دفتر خبرگزاری دفاع مقدس استان مازندران از دفاتر فعال و موفق است که این موفقیت حاصل مدیریت مدبرانۀ سردار ملکی و تلاش و پشتکار مجاهدانۀ همکاران و دست‌اندرکاران این دفتر است.

شادمانی با بیان اینکه در سال‌جاری و در راستای هدفمندسازی و تقویت عملکرد کمی و کیفی دفاتر استانی مصمم بر تنظیم و ارائۀ برنامه راهبردی سالانه هستیم، افزود: موفقیت امروز خبرگزاری دفاع مقدس در جریان فرهنگی و رسانه‌ای کشور مرهون تلاش، اتحاد، همکاری و همدلی دفاتر این خبرگزاری در شهرها و استان‌های سراسر کشور است که این مهم قابل تقدیر است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در حوزه دفاع مقدس عنوان کرد: دفاتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان‌ها محل نمود و تبلور فرهنگ دفاع مقدس استان محسوب می‌شوند.

سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس با بیان اینکه دفاع مقدس وجه مشترک و قابل احترام برای تمامی اقشار و احزاب است، بر لزوم نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه تأکید کرد و یادآور شد: دفاع مقدس نماد وحدت ملی ملت است و جا دارد بزرگداشت هفته دفاع مقدس را با برگزاری جشنی ملی و ایجاد نشاطی فراگیر گرامی بداریم تا این فرهنگ متعالی در تارک سرزمینی ما بدرخشد و نسل به نسل منتقل شود.

بیش از  ۱۳۰ میلیون بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس در سال گذشته

شادمانی با بیان اینکه با عنایت و توجه شهدا و مودت و همکاری مسئولان و دست‌اندرکاران خبرگزاری دفاع مقدس در سراسر کشور موفق به کسب بیش از ۱۳۰ میلیون بازدید در سال گذشته شده‌ایم، تصریح کرد: بدون تردید دفاتر استانی نقش قابل توجهی در کسب این موفقیت داشته‌اند که بر همین اساس از  تمامی مسئولان این رسانۀ ارزشی و انقلابی و همکاران گرامی تقدیر و تشکر می‌کنیم. 

وی با اشاره به وجود کمبود‌ها و کاستی‌ها در سطح دفاتر استانی خبرگزاری دفاع مقدس، گفت: بدون تردید با تمام تلاش‌های صورت گرفته به‎ویژه توسط مسئولان محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و خبرگزاری دفاع مقدس، کمبودها و کاستی‌هایی وجود دارد که هنر ما در سنگر رسانه‌ای دفاع مقدس، همچون رزمندگان در دوران دفاع مقدس گذر از این موانع و محدودیت‌ها به سمت موفقیت و تعالی است که تا کنون حاصل شده و ان‌شاءالله تداوم نیز خواهد داشت.

لزوم جذب خبرنگار افتخاری

سردبیر خبرگزاری دفاع مقدس به اهمیت جذب خبرنگاران افتخاری در سطح استان اشاره کرد و افزود: جذب خبرنگار افتخاری در سطح استان و آموزش و به‌کارگیری هدفمند آنها علاوه بر نقش موثر در رشد کمی و کیفی خبرگزاری، موجب اشاعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در سطح استان و بالطبع کشور نیز می‌شود.  

شادمانی در پایان ضمن تبریک مجدد به مسئولان و دست‌اندرکاران دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان مازندران بابت کسب رتبۀ نخست در بین دفاتر استانی در سال ۱۴۰۱ و با بیان اینکه، هدف غائی همه ما پیشبرد اهداف خبرگزاری دفاع مقدس در جهت ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت و حفظ دست‌آوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سطح کشور است، تاکید کرد: بحمدالله رقابت سالمی در بین دفاتر استانی خبرگزاری دفاع مقدس در جهت پیشبرد رسالت فرهنگی این رسانه ارزشی وجود دارد که برهمین اساس از تمامی همکاران گرامی در سراسر کشور تقدیر و تشکر به عمل می‌آید. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار