استاندار گیلان:

با خدای خود عهد بستم با روحیه جهادی از مشکلات بکاهیم

«عباسی» با اشاره به جاذبه شهید املاکی برای مردم و مسئولان گفت: با خدای خود عهد بستم تا آنچه دِین بر گردن ماست را با روحیه جهادی عملیاتی و از مشکلات بکاهیم.
کد خبر: ۴۸۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ - 29October 2021

با خدای خود عهد بستم با روحیه جهادی از مشکلات بکاهیم

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان صبح امروز (جمعه) در سفر به شهرستان «لنگرود» با حضور بر مزار سردار شهید «حسین املاکی» با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ این سردار همیشه قهرمان ادای احترام کرد.

وی همچنین از روند ساخت یادمان شهید املاکی نیز بازدید و با حضور در منزل این سردار قهرمان با خانواده وی دیدار کرد.

استاندار گیلان در حاشیه بازدید از یادمان سردار املاکی، اظهار داشت: با شهیدان میثاق می‌بندیم و از ایثار آنان الگو می‌گیریم تا راه این عزیزان را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: با شهیدان عهد می‌بندیم که با پایبندی به ارزش‌های انقلاب و گام نهادن در مسیری که رهبر معظم انقلاب ترسیم نمودند، اجرای سیاست‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی را در عمل ثابت کنیم.

عباسی خاطرنشان کرد: بایستی قدر مردم را بدانیم و با عملکردمان ضمن نجات گیلان از وضعیت کنونی، دشمنان را مأیوس کنیم.

وی توجه به صنعت و تولید و پیگیری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را از اولویت‌ها برشمرد و تاکید کرد: برای رونق اقتصاد کشاورزی، صنایع نو و دانش بنیان و بهبود وضعیت محصولات تولیدی گیلان از جمله چای، برنج و ... به تلاش مضاعف نیازمندیم.

استاندار گیلان در دیدار با خانواده شهید املاکی افزود: به دعای خانواده‌های معظم شهدا برای کسب توفیق در مسئولیت جدید نیاز دارم.

وی با اشاره به جاذبه شهید املاکی برای مردم و مسئولان خاطرنشان کرد: با خدای خود عهد بستم تا آنچه دِین بر گردن ماست را با روحیه جهادی عملیاتی و از مشکلات بکاهیم.

عباسی با اشاره به اینکه مرد میدان جهاد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و مرد میدان خدمت آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» است، متذکر شد: ما امانتدار آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و شهدا هستیم.

سردار شهید «حسین املاکی» از فرماندهان گیلانی دوران دفاع مقدس بود که نهم فروردین سال ۱۳۶۷ در عملیات والفجر ۱۰ در ارتفاعات بانی بنوک عراق در سن ۲۷ سالگی و در اثر بمباران شیمیایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد؛ رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید املاکی فرمودند: شهید املاکی شما، که توی میدان جنگ که شیمیایی زدند و خودش هم آنجا در معرض شیمیایی بود، بسیجی بغل دستش ماسک نداشت، شهید املاکی ماسک خودش را برداشت بست به صورت بسیجی همراهش! قهرمان یعنی این.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار