فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بکارگیری تمامی سامانه‌های استقراری پدافند هوایی در رزمايش نهاجا/ همه سامانه‌های رزمايش تخصصی پدافند هوایی بومی بودند

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: همه سامانه‌های بکارگیری شده در رزمايش تخصصی پدافند هوایی بومی بودند و عملکرد مطلوبی از خود به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۴۸۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۸ - 30October 2021

بکارگیری تمامی سامانه های استقراری پدافند هوایی در رزمايش نهاجا/ همه سامانه های رزمايش تخصصی پدافند هوایی بومی بودندامیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، اظهار داشت: نیروی پدافند هوایی در تمامی رزمایش‌ها به‌ویژه رزمايش‌های نهاجا حضور دارد و این دو نیرو همکاری دیرینه‌ای با یکدیگر داشته و همواره لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

وی افزود: همه سامانه‌های استقراری نیروی پدافند هوایی خصوصاً رادارهای ما در دهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش بکارگیری شده و با خلبانان ارتباط و گفت‌وگو عملیاتی برقرار کردند.

امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه هر رزمایشی که در سطح نیروهای مسلح انجام می‌شود، جهت ارتقای توان رزم است، عنوان کرد: رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ را نیز در همین راستا برگزار کردیم و در حوزه اهداف به بیشتر از آنچه که در نظر گرفته بودیم، دست یافتیم.

وی ادامه داد: این رزمایش در شرایط سخت و پیچیده‌ای برای محک نیروی پدافند هوایی طراحی شده بود که به‌حمدالله این نیرو توانست با موفقیت اهداف از پیش تعیین شده را پشت سر بگذارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی در خصوص سامانه‌های پدافندی بکارگیری شده در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ گفت: تمامی سامانه‌های بکارگیری شده در این رزمایش، بومی و ایرانی بودند و همه نیز عملکرد مطلوبی داشتند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار