سردار حزنی:

اشتغال‌زایی سپاه توطئه‌های دشمنان در مناطق مرزی را خنثی کرده است

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر گفت: اقدامات مناسب و شایسته محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی سپاه باعث شده تا توطئه‌های دشمنان در مناطق مرزی خنثی شود.
کد خبر: ۴۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱ - 20June 2015

اشتغال‌زایی سپاه توطئه‌های دشمنان در مناطق مرزی را خنثی کرده است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، به همت قرب کوثر قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا(ص)، 223 پروژه خدمات رسانی و محرومیت زدایی در استان ایلام به بهره برداری رسید.

در این مراسم که با حضور سردار سیدضیاءالدین حزنی فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر، فرماندهان و مسئولان استان ایلام برگزار شد، 223 پروژه محرومیتزدایی شامل مسجد، خانه بهداشت، خانه عالم، غسالخانه، سرویس بهداشتی و خانه ایتام به بهرهبرداری رسید.

سردار حزنی پیرامون ویژگی مهم پروژههای محرومیتزدایی، تصریح کرد: عمده طرحهای پروژههای محرومیتزدایی، کوچک، زودبازده، عامالمنفعه و فاقد پیچیدگیهای فنی و مهندسی است که در راستای برقراری امنیت پایدار و ساماندهی نظام انجام میشود.

وی تأکید کرد: مردمداری، مردمیاری، مردمدوستی، مردمنوازی و محرومیتزدایی از راهبردهای اصلی سپاه است. ما به این شعار اعتقاد داریم و توانستهایم آن را به مرحله اجرا برسانیم؛ "از مردم هستیم، با مردم هستیم و برای مردم هستیم".

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر درادامه تصریح کرد: اقدامات مناسب و شایسته محرومیتزدایی و اشتغالزایی سپاه باعث شده تا توطئههای دشمنان در مناطق مرزی خنثی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار