مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان البرز:

برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان البرز اعلام شد

سرهنگ «موسوی» با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان البرز گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته اقدامات و برنامه‌های متنوعی با شعار محوری «امسال نوجوان انقلابی پیشگام گام دوم انقلاب خواهد بود» توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۴۸۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳ - 30October 2021

برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان البرز اعلام شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، سرهنگ «سید جلیل موسوی» مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان البرز ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: طبق روال هر سال از 8 آبان به مناسبت سالروز شهادت «محمدحسین فهمیده» هفته‌ بسیج دانش‌آموزی آغاز می‌شود و تا 13 آبان سالروز تسخیر لانه‌ جاسوسی و ایام استکبارستیزی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته اقدامات و برنامه‌های متنوعی به مناسبت این هفته با شعار محوری «امسال نوجوان انقلابی پیشگام گام دوم انقلاب خواهد بود» توسط بسیج دانش‌آموزی در سطوح ملی، استانی، شهرستانی و در مدارس صورت می‌گیرد. برخی از این برنامه‌ها به‌صورت مشترک بین استان البرز و سازمان بسیج دانش‌آموزی برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان البرز از برگزاری یادواره شهید فهمیده در بهشت ‌زهرا توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی و آموزش‌وپرورش استان البرز، بسیج دانش‌آموزی حضرت سیدالشهدا (ع) و سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور و افتتاح برنامه‌های هفته‌ بسیج دانش‌آموزی خبر داد.

سرهنگ موسوی با اشاره به تهیه و تولید نماهنگ کشوری هم‌آوا که میثاق نامه‌ای توسط دانش آموزان در آن خوانده می‌شود و انتشار آن در فضای مجازی مطرح کرد: برگزاری پویش نوجوان پلاس با موضوع سبک زندگی نوجوان ایرانی در قالب تولید استندآپ، مجری‌گری، گویندگی، فیلم کوتاه و بخش آزاد یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در سطح استان البرز برگزار می‌شود.

وی برگزاری نشست مجازی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، برگزاری مراسم پدافند غیرعامل و سخنرانی اساتید این عرصه در فضای مجازی، اعزام سخنران به مدارس، برگزاری اردوی یک‌روزه برای فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی و شورای واحدها در سطح حوزه‌ها، اجرای پویش دنیای بدون آمریکا در قالب تهیه مصاحبه با اقشار مختلف مردم درباره این پویش در قالب کلیپ توسط دانش آموزان را از دیگر اقدامات برشمرد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان البرز افزود: حضور در نماز جمعه و قرائت میثاق‌نامه توسط دانش‌آموزان، دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ها، تقدیر از دانش‌آموزان نخبه‌ بسیجی هم‌زمان با افتتاحیه‌ لیگ علمی پایا، اجرای سرودهای خیابانی و برنامه‌های ورزشی از جمله کوه‌پیمایی، گل‌باران مزار شهدا و تولید محتوا و انتشار آن‌ها در فضای مجازی نیز در این هفته انجام می‌شود.

سرهنگ موسوی برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی و عکاسی، پخش سرود بسیج دانش‌آموزی و تولید محتوا در جهت آشنایی با خدمات بسیج دانش‌آموزی و برگزاری اختتامیه طرح یاوران ولایت و تقدیر از برگزیدگان را نیز از دیگر برنامه‌های این هفته دانست و عنوان کرد: اجرای برنامه‌های گردان‌های سایبری بسیج دانش‌آموزی در عرصه برهم زدن نقشه‌های استکبار جهانی و دیدار با خانواده‌های شهدای دانش‌آموز نیز صورت می‌گیرد.

وی بیان داشت: با توجه به آموزش مجازی دانش آموزان، باید توجه بیشتری به این نسل آینده‌ساز داشته باشیم و بتوانیم شور و نشاط را در آن‌ها افزایش دهیم و امید است در راستای ایجاد یک تمدن نوین اسلامی با کمک این قشر بر اساس بیانیه‌ گام دوم بتوانیم گام‌های مؤثری را برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار