مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

خوزستان باید مرکز تولید فاخرترین آثار تلویزیونی در حوزه ایثار، جهاد و شهادت باشد

سردار مرادحاجتی گفت: انتظار معقولی است که خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس تولید کننده فاخرترین آثار تلویزیونی در حوزه ایثار، جهاد و شهادت باشد.
کد خبر: ۴۸۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ - 30October 2021

خوزستان باید مرکز تولید فاخرترین آثار تلویزیونی در حوزه ایثار، جهاد و شهادت باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در بازدید میدانی از محل تاسیس استودیوی تلویزیونی دفاع مقدس واقع در صداوسیمای مرکز خوزستان اظهار داشت: انتظار معقولی است که خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس تولید کننده فاخرترین آثار تلویزیونی در حوزه ایثار، جهاد و شهادت باشد.

وی افزود: تمام بسترها در خوزستان مهیاست که ما بتوانیم تولید کننده بهترین و بیشترین برنامه های رادیوئی و تلویزیونی در حوزه دفاع مقدس باشیم.

سردار مرادحاجتی گفت: همانگونه که خوزستان میزبان بیش از هفتاد درصد فعل و انفعالات جنگ بود به همان درصد نیز باید محور تولید برنامه های فرهنگی، هنری و رسانه ای در حوزه ارزش ها باشد و این ضرورت زمانی بیش از پیش احساس می شود که جنگ نظامی علیه ما به جنگ تبلیغاتی، فرهنگی و رسانه ای تبدیل شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: به دلیل افتخار میزبانی از کاروان های میلیونی راهیان نور، زائرین اربعین حسینی و وجود جغرافیای حماسی که سرشار از یادمان های دفاع مقدس و مناطق عملیاتی است ضرورت تاسیس و راه اندازی استودیوی رادیو، تلویزیونی و مجلات خبری و ارسال محتوا به تمام شبکه ها و رسانه های ملی و بین المللی در شهر اهواز که محل فرماندهی جنگ بوده، بیشتر از همیشه  احساس می شود.

سردار مرادحاجتی متذکر شد: ناچار و محکوم به استفاده از ابزار نوین رسانه ای و تبلیغاتی در جنگ نرم هستیم و باید پرچم و اسلحه این مبارزه را به نسل جوان متعهد و انقلابی مان بدهیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار