شهید گاویار: با ضد ولایت فقیه مبارزه کنید

شهید محمودحسن گاویار در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «مادر عزیزم، امیدوارم رسالت مادر یک شهید را که همان زینب‌وار بودن است انجام دهى و با ضد ولایت فقیه مخالفت و مبارزه کنی.»
کد خبر: ۴۸۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲ - 31October 2021

شهید گاویار: با ضد ولایت فقیه مبارزه کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید محمودحسن گاویار

«به نام خداوند متعال

با درود و سلام بر تمام رزمندگان اسلام و خانواده‌هاى شهداى اسلام، مادر مهربانم و پدر عزیز و زحمتکشم شما چقدر زحمت کشیدید که مرا به این سن و سال رساندید؛ قربان شما که هیچ کس جز شما، بعد از خداوند و ائمه (ع) و امام عزیزمان به گردنم حق ندارد، امیدوارم تمام زحمت‌هایى که براى من کشیدید حلال کنید.

مادر عزیزم، خوشحالم که خداوند شهادت را نصیبم گرداند تا شما نیز به‌افتخار مادر شهید شدن برسى، امیدوارم رسالت مادر یک شهید را که همان زینب‌وار بودن است انجام دهى و با ضد ولایت فقیه مخالفت و مبارزه کنی.

مادر عزیزم اگر مزارى داشتم بر سر مزارم که آمدى به‌جای گریه از تو می‌خواهم سخنرانى کنى و برایم فاتحه بخوانی و بقیه خانواده‌هاى شهداى عزیز را روحیه دهی.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها