فعال سیاسی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

سفرهای استانی رئیس جمهور منشأ اتفاقات مثبت است

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: خوشبختانه رئیس جمهور با درک این واقعیت که باید در میان مردم بود و با آنان سخن گفت، توانسته برای تحقق بخشی از این هدف با سفرهای استانی اتفاقات مثبتی را در دولتش رقم بزند و امیدوارم این اتفاقات ادامه‌دار باشد.
کد خبر: ۴۸۶۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 01November 2021

سفرهای استانی رئیس جمهور منشأ اتفاقات مثبت استحجت‌الاسلام حسین ابراهیمی فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، درباره سفر‌های استانی رئیس جمهور اظهار داشت: نفس سفر‌های استانی به‌گونه‌ای است که می‌تواند مشکلات بسیاری را احصا و برای رفع آن‌ها چاره‌اندیشی شود، منتها باید توجه داشت در جریان سفر‌های استانی وعده‌هایی به مردم داده شود که امکان تحقق آن‌ها وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: به باور بنده سفر‌های استانی برکات بسیاری با خود به همراه دارد. رهبر انقلاب اسلامی در زمان ریاست جمهوری‌شان و حتی در دوره رهبری‌شان هم سفر‌های استانی را جدی می‌گرفتند و همیشه هم تلاش می‌کردند که وعده‌ها به دور از واقعیت و خارج از توان ندهند.

این فعال سیاسی با بیان این‌که سفر‌های حجت‌الاسلام رئیسی امیدوارکننده و وحدت‌آفرین است، خاطرنشان کرد: در عمر انقلاب اسلامی گاهاً مشاهده شده که برخی مسئولان از زبان مردم سخن نمی‌گویند و به همین جهت تمام واقعیت‌ها به گوش و استحضار مقامات عالی‌رتبه نمی‌رسد؛ لذا گفت‌وگوی رو در روی رئیس جمهور با مردم می‌تواند منجر به پی بردن به بسیاری از حقیقت‎‌ها شود، البته این موضوع بدین معنا نیست که مسئولان از بیان حقایق امتناع می‌ورزند، اما تجربه نشان داده که از زبان مردم باید حقایق را شنید.

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: اینکه برخی می‌گویند سفر‌های استانی نوعی عوام‌فریبی محسوب می‌شود، کاملاً غیرمنطقی و به دور از واقعیت است. سفر‌های استانی و بازدید رئیس جمهور از شهر‌ها یک اقدام مرسوم در همه کشورهاست و رؤسای جمهور برای اینکه در روند تصمیم‌گیری‌شان نهایت دقت و درایت را داشته باشند، به سفر‌های استانی نیازمند هستند؛ بنابراین سفر‌های استانی هرگز عوام‌‍فریبانه نیست.

وی در پایان با بیان این مطلب که وقتی مردم رئیس جمهورشان را در میان خود می‌بینند و گفت‌وگوی صمیمی با آن دارند، بازخورد خوبی به همراه خواهد داشت، گفت: خوشبختانه رئیسی با درک این واقعیت که باید در میان مردم بود و با مردم سخن گفت، توانسته اتفاقات مثبتی را در دولتش رقم بزند و امیدوارم این اتفاقات مثبت ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها