حجت‌الاسلام آل هاشم کسب رتبه برتر اشراف را به رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تبریک گفت

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پیامی به حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی کسب رتبه برتر اشراف توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بین سازمان‌های عقیدتی سیاسی و نمایندگی، ولی فقیه در نیرو‌های مسلح را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۸۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ - 31October 2021

پیام امام جمعه تبریز به مناسبت کسب رتبه برتر اشراف توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پیامی به حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی کسب رتبه برتر اشراف توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بین سازمان‌های عقیدتی سیاسی و نمایندگی، ولی فقیه در نیرو‌های مسلح را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

برادر ارجمند

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای عباس محمدحسنی

ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات

حسن تدبیر، برنامه ریزی منسجم، سازماندهی موثر، کارآمدی و شایستگی‌های حضرتعالی و تلاش‌های بی شائبه و خالصانه همکاران خدوم آن مجموعه ولایی؛ بار دیگر صحنه‌ای پرشکوه از مجاهدت چشم‌های بیدار و قلب‌های آگاه ملت بزرگ ایران را به نمایش گذاشت و خط شکنی آبرومندانه ارتشیان فداکار را در این عرصه پرمخاطره به منصه ظهور رساند.

کسب رتبه نخست جشنواره مالک اشتر توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بین سازمان‌های عقیدتی سیاسی و نمایندگی های، ولی فقیه در مجموعه نیرو‌های مسلح در سایه مجاهدت مومنانه همه سخت کوشانی است که در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمن تلاشی خستگی ناپذیر دارند.

توفیق ارتقاء کیفی و کمی برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، بصیرتی و رسانه‌ای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و خانواده بزرگ ارتش تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی روزافزون جنابعالی و مجموعه تحت امرتان را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و در پرتو رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

سید محمد علی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها