امیر سرتیپ «گلفام» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

تعامل شهید آیت‌الله آل هاشم با اقشار مختلف مثال‌زدنی بود

جانشین معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید آیت‌الله آل هاشم شخصیتی ولایتمدار، پای کار و عاشق خدمت بود که تعامل بسیار خوبی با اقشار مختلف داشت.
کد خبر: ۶۶۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۸ - 28May 2024

امیر سرتیپ «ابراهیم گلفام» جانشین معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره ویژگی‌های اخلاقی شهید آیت‌الله «سید محمدعلی آل هاشم»، اظهار داشت: آیت‌الله آل هاشم جزء معدود افرادی است که از پایین‌ترین سطح سازمان عقیدتی سیاسی فعالیت خود را در ارتش جمهوری اسلامی آغاز کرد و نهایتاً با فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست این سازمان منصوب شد.

امیر سرتیپ گلفام

امیر سرتیپ گلفام با اشاره به خدمات فراوان شهید آیت‌الله آل هاشم در جایگاه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، افزود: ایشان علاوه بر کارکنان ارتش با سایر نیرو‌های مسلح و عموم افراد جامعه هم تعامل بسیار خوبی داشت؛ لذا بسیاری از افراد چه در نیرو‌های مسلح و چه در سطح جامعه از خدمات آیت‌الله آل هاشم مطّلع بودند. 

جانشین معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: آیت‌الله آل هاشم شخصیتی ولایتمدار، پای کار و عاشق خدمت بود که خود را سرباز ولایت می‌دانست.

وی گفت: ایشان پس از هشت سال ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش وقتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز منصوب شد، به گونه‌ای با مردم تعامل داشت که به قولی، ایشان نه‌فقط امامِ جمعه، بلکه امامِ تمامی روز‌های هفته و در خدمت مردم بود.

امیر گلفام با اشاره به حضور کم‌نظیر مردم در مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله آل هاشم خاطرنشان کرد: تشییع پرشکوه پیکر شهید آیت‌الله آل هاشم در تبریز نشان‌دهنده مردمی بودن ایشان است و مردم هم به شکل بسیار خوبی از خدمات ایشان قدردانی کردند. 

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار