معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید خراسان رضوی:

بیش از ۶۰ درصد دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر استان ممتاز هستند

«حامدزاده» گفت: در استان خراسان رضوی ۱۰۶ مدرسه شاهد پذیرای فرزندان جامعه ایثارگری است که ۶۴ درصد دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر جامعه هدف در سال گذشته در زمره ممتازین قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۸۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲ - 31October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «جواد حامدزاده» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی طی برنامه‌ریزی‌های هدفمند از مقطع ابتدایی تا پایان مقطع متوسطه دوم، وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: جلسات ستاد شاهد به منظور پیگیری امور تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر به‌صورت مستمر در شهرستان‌های خراسان رضوی با حضور اعضا و با هدف شناسایی مشکلات پیش روی دانش‌آموزان در طول سال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در استان خرایان رضوی یک هزار و ۸۶۰ دانش‌آموز، شامل فرزند شهید و جانباز ۵۰ درصد و بالاتر به‌عنوان دانش‌آموزان جامعه هدف مشغول به تحصیل و از خدمات آموزشی بنیاد بهره‌مند می‌شوند، که از این تعداد ۸۲۰ نفر در طرح پراکنده و یک هزار و ۴۰ نفر در مدارس شاهد مشغول به تحصیل هستند. 

حامدزاده گفت: در استان خراسان رضوی ۱۰۶ مدرسه شاهد پذیرای فرزندان جامعه ایثارگری است که ۶۴ درصد دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر جامعه هدف در سال گذشته در زمره ممتازین قرار گرفتند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی در شهرستان‌ها، مراسم تجلیل از دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر ممتاز متناسب با موقعیت شهرستان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ابراز داشت: یکی از موضوعات مهم اداره آموزش بنیاد شهید استان، شناسایی دانش‌آموزانی است که نیاز به کلاس‌های تقویتی دارند، تا بسترهای رشد علمی برای این عزیزان از طریق برگزاری این کلاس‌ها ایجاد شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بنیاد شهید با اجرای برنامه‌های مختلف، برای آینده این عزیزان سرمایه‌گذاری می‌کند، تا در آینده شاهد موفقیت دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در عرصه‌های مختلف جامعه باشیم.

سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده ۱۷ هزار و ۳۲۱ شهید، ۵۰ هزار و ۳۹۵ جانباز و سه هزار و ۳۹۲ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها