رئیس ستاد عفاف و حجاب بنیاد شهید و امور ایثارگران:

موضوع عفاف و حجاب در جشنواره‌های فرهنگی و هنری بنیاد شهید گنجانده شود

سردار سلیمانی گفت: در برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران بحث عفاف و حجاب و ارزش‌های دیگر گنجانده شود.
کد خبر: ۴۸۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ - 01November 2021

موضوع عفاف و حجاب در جشنواره‌های فرهنگی و هنری بنیاد شهید گنجانده شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته (یکشنبه) در نشست شورای ستاد عفاف و حجاب بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اهمیت مقوله حجاب و عفاف و لزوم نهادینه کردن آن در جامعه اظهار داشت: باید ترتیبی اتخاذ شود که در برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران مانند جشنواره‌های فیلم و تئاتر و شعر و... به‌ نحوی بحث عفاف و حجاب و ارزش‌های دیگر گنجانده شود و برای آن امتیاز مجزا و ویژه‌ای در نظر گرفته شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اضافه شدن بخش حجاب و عفاف در جشنواره شعر بنیاد شهید و امور ایثارگران که در استان فارس و شهر شیراز برگزار می‌شود، خبر داد و افزود: حضور دو یا چند نفر از اعضای ستاد در جشنواره‌های مختلف بنیاد و لحاظ بخش ویژه‌ای برای عفاف و حجاب می‌تواند موجب ترویج این ارزش و اثرگذاری محتوا شود.

پیش از این سردار سلیمانی در نخستین نشست ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب بنیاد شهید و امور ایثارگران که با موضوع ماموریت‌ها و تکالیف بنیاد براساس مصوبه ۸۲۰ و دستورالعمل برنامه‌های دهگانه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی و استان‌های کشور برگزار شد، افزود: امیدواریم با هماهنگی و هم‌افزایی بخش‌های مختلف و تعهدی که از بیان و گفتمان همکاران حاضر در نشست برمی‌آید، شاهد برنامه‌های درخور توجه در زمینه عفاف و حجاب و حقوق شهروندی باشیم.

فریده اولادقباد دبیر ستاد حجاب و عفاف و مشاور امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران هم در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقداماتی که تاکنون تحت نظر دبیرخانه عفاف و حجاب در ستاد و استان‌ها انجام شده است بر لزوم ترویج ارزش حجاب و عفاف در جامعه و تاثیر آن در استحکام خانواده تاکید کرد و اظهار داشت: حفظ حجاب یکی از اقدامات مهمی است که باعث حفظ خون شهدا خواهد شد.

در این نشست سید مرتضی حسینی مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، عادل مهری مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر و محمد غفوری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز گزارش عملکرد ادارات تحت نظر خود در خصوص حجاب و عفاف را ارائه کردند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها