امام جمعه اراک:

مجاهدت شهید جلیلوند موجب سرافرازی ایران اسلامی است

آیت الله دری نجف آبادی در مراسم یادبود شهید مدافع سلامت امیر سرتیپ دوم قاسم جلیلوند گفت: مجاهدت شهید مدافع سلامت امیر سرتیپ دوم قاسم جلیلوند موجب سرافرازی ایران اسلامی است.
کد خبر: ۴۸۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ - 01November 2021

مجاهدت شهید جلیلوند موجب سرافرازی ایران اسلامی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیت‌الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهرستان اراک در مراسم یابود شهید مدافع سلامت امیر سرتیپ دوم قاسم جلیلوند، که با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشکری در مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اراک برگزار شد، اظهار داشت: ایثار، جان فشانی و تعهد امثال شهید قاسم جلیلوند موجب عزت، سرافرازی و تحکیم اقتدار و امنیت ایران اسلامی در دنیا شده است.

وی با اشاره به مجاهدت‌های شهید جلیلوند در دوران شیوع ویروس کرونا، گفت: شهدای مدافع سلامت همانند شهدای دوران دفاع مقدس به اسلام و انقلاب اسلامی حیات و عزت بخشیدند و پاسداشت ایثار آنان وظیفه‌ای همگانی است.

امام جمعه شهرستان اراک افزود: شهدا به سوی ماهیت و هدف اصلی خلقت که قرار گرفتن در دریای بی‌کران رحمت الهی است حرکت کردند و در این راه جان خود را تقدیم کردند و ما نیز باید تلاش کنیم با الگو گرفتن از سیره شهدا در این مسیر حرکت کنیم.

گفتنی است؛ شهید مدافع سلامت امیر سرتیپ دوم قاسم جلیلوند فرمانده سابق مرکز آموزش درجه داری حضرت علی اکبر (ع) اراک بود که در مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی در زمینه خدمت رسانی، امدادگری، ضدعفونی اماکن و معابر و همچنین برپایی بیمارستان صحرایی در استان مرکزی و مناطق کم برخوردار این استان حضوری فعال داشت که در نهایت بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها