فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

میدان دادن به جوانان متعهد و انقلابی معجزه آفرین است

سردار «کریمی» گفت: بسیاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی مرهون حضور و نقش‌آفرینی جوانان و نوجوانان است و قطعاً باید در گام دوم انقلاب بیشتر مورد توجه قرار گیرد و میدان دادن به جوانان متعهد و انقلابی می‌تواند معجزه آفرین باشد.
کد خبر: ۴۸۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ - 01November 2021

میدان دادن به جوانان متعهد و انقلابی معجزه آفرین استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در همایش دانش آموزان جهاد‌گر در اراک اظهار داشت: دانش آموزان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و نقش مهمی در گام دوم انقلاب دارند و البته لازمه نقش آفرینی در گام دوم انقلاب الگوگرفتن از تجربیات گذشته در چهل سال اول است چرا که یک تجربه بسیار گران‌سنگ وجود دارد که باید به خوبی از آن استفاده کرد و آن را مورد بهره برداری قرار داد.

کریمی گفت: نوجوانان در دفاع مقدس پیشگامان دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی بودند و امروز نسل نوجوان جامعه با تاسی و الگوگیری از آنها باید در دفاع از هویت دینی و انقلابی و خدمت به مردم در عرصه عای مختلف و جهاد علمی پیشتاز باشند.

وی افزود: نوجوانان دفاع مقدس در دانشگاه بزرگ اهل بیت (ع) و مکتب امام خمینی (ره) تربیت شدند و امروز دفاع مقدس همچون دانشگاهی بزرگ برای نسل جوان و نوجوان است که باید در آن نقش آفرینی کنند.

فرمانده سپاه روح الله گفت: با انگیزه و نشاط وارد شدن جوانان و استفاده از تجربه های گذشته تحول آفرین است و موجب خیرات فراوانی خواهد شد و لذا میدان دادن به جوانان متعهد و انقلابی می تواند معجزه آفرین باشد.

کریمی بیان داشت: تمام صحنه های انقلاب اسلامی مملو از حضور جوانان و نوجوانان است و بسیاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی مرهون حضور و نقش آفرینی جوانان و نوجوانان است و قطعا باید در گام دوم بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: ساختن آینده ایران اسلامی در گرو استفاده از تجربیات گذشته و به کارگیری جوانان متعهد، دلسوز و انقلابی در عرصه های مدیریتی است و البته نباید از تجربیات گذشته و بزرگان به سادگی عبور کرد چراکه علاوه بر کاهش هزینه‌ها باعث استفاده درست از فرصت‌ها خواهد شد.

فرمانده سپاه روح الله گفت: جوانان باید با عمل صالح در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کنند و البته عمل صالح با اخلاص در نیت و تقوای در عمل باید باشد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان در دفاع مقدس با روحیه ایثار، ازخودگذشتگی و ما می توانیم ناکارآمدی‌ها را رفع کردند و تهدیدات را به فرصت تبدیل کردند و امروز جوانان و نوجوانان باید از تهدیدات و تحریم‌های دشمنان فرصت‌ها را خلق کنند و از همان تجربیات برای رفع توطئه‌های دشمنان به کارگیری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار