فرمانده انتظامی استان البرز:

سبک زندگی و مکتب حاج قاسم باید در جامعه نهادینه شود

سردار «محمدیان» با تاکید بر اینکه باید سبک زندگی و مکتب حاج قاسم در جامعه نهادینه شود، گفت: ما هر چقدر بتوانیم مکتب شهید سلیمانی را در جامعه بیشتر رونق دهیم، امنیت و آرامش بیشتری را به کشور تزریق کرده‌ایم.
کد خبر: ۴۸۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴ - 01November 2021

سبک زندگی و مکتب حاج قاسم باید در جامعه نهادینه شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته مقاومت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی متعلق به ایران و شیعیان نیست، بلکه یک چهره بین‌المللی است که اقدامات ماندگاری را برای منطقه و جهان انجام داد.

وی با بیان اینکه با توجه به فروکش‌کردن تب کرونا در کشور باید مراسمی در شأن جایگاه شهید سلیمانی در کشور برگزار شود، افزود: سالروز شهادت حاج قاسم، سالروز شکسته‌شدن هیمنه پوشالی استکبار جهانی است زیرا تا به آن روز، کشوری حتی فکر حمله به تأسیسات آمریکا را نیز نمی‌کرد اما ایران مقتدر تأسیسات دشمن را مورد هجوم قرار داد اما آن‌ها جرأت پاسخ به این حمله را پیدا نکردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به نقش درخشان شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ انقلاب اسلامی اضافه کرد: ضرورت دارد در سطح کشور و استان البرز کمیته‌هایی تشکیل شود تا برای هر دستگاه در هفته مقاومت وظیفه و مسئولیتی تعیین شود. پیشنهاد بنده این است که ریاست این کمیته به نماینده ولی فقیه در استان واگذار شود.

سردار محمدیان با بیان اینکه با توجه به جامعه‌نگری و اشرافیت آیت‌الله حسینی همدانی بر مسائل و موضوعات کشور و استان، بدون شک تدابیر و رهنمودهای وی در این زمینه راه‌گشا خواهد بود، ضمن اعلام آمادگی نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت و انضباط ترافیکی مراسم‌های هفته مقاومت، گفت: پیشنهاد می‌کنم با گره‌زدن مراسم حاج قاسم به توسلات اهل بیت (ع)، نام و جایگاه حاج قاسم سلیمانی را در تاریخ ماندگار کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید سبک زندگی و مکتب حاج قاسم در جامعه نهادینه شود، متذکر شد: هر چقدر بتوانیم مکتب شهید سلیمانی را در جامعه بیشتر رونق دهیم، امنیت و آرامش بیشتری را به کشور تزریق کرده‌ایم. باید به گونه‌ای عمل کنیم که مکتب شهید سلیمانی در طول سال به زندگی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان گره بخورد. همچنین باید از انجمن‌های مردم‌نهاد فعال در زمینه گسترش مکتب حاج قاسم سلیمانی نیز حمایت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار