جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد؛

پدافند غيرعامل راهبردی برای مقابله با توطئه‌های دشمن

سردار «قربان‌زاده» گفت: پدافند غیرعامل يک راهبرد اساسی و زیرساختی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است؛ بر همین اساس توجه به ابعاد اجتماعی و فرهنگی در پدافند غیر عامل بسیار حیاتی و ضروری است.
کد خبر: ۴۸۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱ - 01November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «ابراهیم قربان‌زاده» جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان خوشاب به اهمیت پدافند غيرعامل اشاره کرد و اظهار داشت: پدافند غیرعامل به نوعی يک راهبرد اساسی و زیرساختی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است؛ بر همین اساس توجه به ابعاد اجتماعی و فرهنگی در پدافند غیرعامل بسیار حیاتی و ضروری است.

وی افزود: یکی از اهداف اساسی پدافند غیرعامل، آسیب‌شناسی و مسأله‌‌شناسی است که جامعه را در مقابل تهديدها ایمن می‌سازد و با توجه به شرايط دنيای امروز توجه به آن مهم است.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ احترام به قانون در فراهم ساختن زمینه مشارکت مردم در همکاری و اجرای طرح‌ها و فعاليت‌های مرتبط با پدافند غيرعامل نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

قربان‌زاده تصریح کرد: اخلاق‌مداری، قانون‌محوری و رفتار حکیمانه سرلوحه کار پلیس است.

این فرمانده ارشد انتظامی در پایان از اقدامات شایسته پلیس خوشاب و همکاری و تعامل هوشمندانه مردم با خادمان نظم و امنیت در این شهرستان تشکر کرد.

در این مراسم سردار قربان‌زاده ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ حسن آشیانی فرمانده پیشین انتظامی شهرستان خوشاب، سرهنگ یدالله نوروزی را به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار