یادواره شهدای فرهنگی شهرستان باخرز برگزار شد

همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی یادواره شهدای معلم و دانش‌آموز شهرستان باخرز برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰ - 01November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به‌مناسبت هفته بسیج‌ دانش‌آموزی، یادواره ۱۵ شهید معلم و دانش‌آموز شهرستان باخرز امروز با حضور «حسن اتحاد» مدیر آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از معلمان و دانش‌آموزان در دبیرستان شهید رجائی برگزار شد.

اتحاد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموز بسیجی شهید حسین فهمیده اظهار داشت: مایه افتخار و سربلندی است که روز و هفته‌ای به‌نام شهید دانش‌آموز در کشور نامگذاری شده است.

وی افزود: آحاد جامعه به‌خصوص نسل جوان باید سیره شهدا را برای رسیدن به سرمنزل مقصود سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد ولذا آموزش و پرورش توجه به مسایل تربیتی را برای تحقق این مهم رسالت خود می‌داند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان باخرز ضمن قدردانی از اقدامات بسیج در عرصه‌های مختلف، گفت: بسیج دانش‌آموزی در سطح مدارس شهرستان به‌عنوان بازوی دستگاه تعلیم و تربیت، در همه عرصه‌های مختلف یاریگر نظام آموزشی است.

در پایان این مراسم با اهدا لوح یادبود از خانواده‌های شهدای معلم و دانش‌آموز شهرستان باخرز تجلیل شد.

شهرستان باخرز در ۲۲۰ کیلومتری مشهد واقع شده و ۱۰۶ شهید، ۳۲۰ جانباز و هشت آزاده سند افتخار این خطه از استان خراسان رضوی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار