آغاز عملیات اجرایی آزادراه آبیک - چرمشهر توسط قرارگاه سازندگی خاتم

عملیات اجرایی آزادراه آبیک - چرمشهر، صبح امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی، و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) توسط این قرارگاه آغاز شد.
کد خبر: ۴۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ - 22June 2015

آغاز عملیات اجرایی آزادراه آبیک - چرمشهر توسط قرارگاه سازندگی خاتم

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، عملیات اجرایی آزادراه آبیک - چرمشهر به طول 158 کیلومتر، صبح امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص)، و حسین هاشمی استاندار تهران آغاز شد.

بر اساس این گزارش، آزادراه جنوبی تهران در چهار استان قزوین، البرز، تهران و مرکزی واقع شده است. محدوده طرح از شهر آبیک واقع در آزادراه قزوین - کرج تا اتصال به آزادراه حرم تا حرم در محدوده چرمشهر تعریف شده است.

مسیر این آزادراه که از غرب آبیک آغاز میشود، پس از حدود 45 کیلومتر از طریق تقاطع غیر همسطح از راه اصلی اشتهارد - ماهدشت عبور کرده و در کیلومتر 90 با راه اصلی و آزادراه تهران - ساوه تقاطع دارد؛ پس از آن در کیلومتر 120 با راه اصلی و آزادراه تهران - قم تقاطع داشته و در نهایت در کیلومتر 158 به مسیر آزادراه قم - چرمشهر - گرمسار در محدوده چرمشهر متصل میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار