سردار عبداللهی:

قطعه چهارم کنارگذر جنوبی تهران سال آینده افتتاح می‌شود

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) درباره کنارگذر جنوبی تهران گفت: چنانچه تأمین اعتبارات لازم به موقع صورت گیرد، با همین روندی که پروژه در حال احداث است، می توانیم تا سال آینده، قطعه چهارم این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.
کد خبر: ۵۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ - 25July 2015

قطعه چهارم کنارگذر جنوبی تهران سال آینده افتتاح می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در حاشیه بازدید از روند اجرایی قطعات دو و چهار عملیات اجرایی کنارگذر جنوبی تهران، گفت: با توجه به توان بسیار بالایی که این قرارگاه در استفاده از نیروی انسانی متخصص و بیش از500 دستگاه ماشینآلات در پروژه مورد اشاره دارد، تقریبا نسبت به برنامه زمانبندی جلو هستیم، و در قطعه چهارم که حدود 40 کیلومتر است نزدیک به 45 درصد عملیات زیرسازی آن انجام شده است.

وی افزود: بنابر این چنانچه با همین روند بتوانیم کار را جلو ببریم، ظرف مدت یک سال این قطعه به بهرهبرداری میرسد، و به آزادراه قم - تهران و از طریق آزادراه حرم تا حرم به «گرمسار» متصل میشود.

سردار عبداللهی ادامه داد: پروژه کنارگذر جنوبی تهران در یک قرار داد چهار ساله پیشبینی شده، و طبق برنامهریزی صورت گرفته، در صورت تامین مالی به موقع میتوانیم زمان را تا 25 درصد کاهش دهیم، و سه ساله این پروژه بزرگ را مورد بهرهبرداری قرار دهیم.

پروژه آزادراه کنارگذر جنوب تهران (آبیک-چرمشهر) یکی از بزرگترین پروژههای آزادراهی کشور است که نزدیک به 40 روز پیش توسط معاون اول رئیس جمهور کلنگزنی شد.

طول این آزاد راه حدود 160 کیلومتر است و با تکمیل آن حجم عظیم ترافیکی که از غرب و شمال غرب به سمت شرق در جریان است خصوصا ترافیک عبوری از استانهای قزوین، البرز و تهران به سمت این آزادراه هدایت میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها