معاون سیاسی وزیر کشور:

مقاومت ملت ایران تعیین‌کننده پایان ظلم آمریکا خواهد بود/ آمریکایی‌ها باید از طوفان تحقیر و تحریم ملت‌ها بترسند

خرمشاد با تاکید براینکه مقاومت ملت ایران تعیین‌کننده پایان ظلم آمریکا خواهد بود، گفت: آمریکایی‌ها باید از طوفان تحقیر و تحریم ملت‌ها علیه خود بترسند.
کد خبر: ۴۸۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴ - 02November 2021

مقاومت ملت ایران تعیین‌کننده پایان ظلم آمریکا خواهد بود/ آمریکایی‌ها باید از طوفان تحقیر و تحریم ملت‌ها بترسندبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمدباقر خرمشاد» معاون سیاسی وزیر کشور در دومین همایش بین‌المللی افول آمریکا که صبح امروز در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، با طرح سئوالاتی اظهار داشت: چرا امروز از جهان‌پسا آمریکا سخن گفته می‌شود، در حالی که ۲۰ سال گذشته از چنین عنوانی استفاده نمی‌شد؛ آیا بکارگیری عنوان پسا، بیشتر از نوع پساصنعتی، پست‌مدرن یا جهان پسا کمونیسم است؟

وی افزود: رواج واژه پساآمریکا تا چه اندازه به ظهور و بروز رقیب جدیدی، چون چین مرتبط است؛ رواج این شکاف یک درصد و ۹۹ درصد در این کشور و بروز شکاف عمیق متراکم در ایالات متحده یا بروز بحران سیاسی مانند انتخابات اخیر در آمریکا و یا اخراج ارتش این کشور از عراق و افغانستان و ناکامی آمریکا در آفریقا چه اندازه به پیدایش پسا آمریکا کمک کرده است.

خرمشاد ادامه داد: اغلب مردم از جهان پساآمریکا حمایت می‌کنند، چون ستم آمریکا در دهه‌های اخیر عمیق و غیرقابل تحمل شده‌ است به نحوی که ستم لایه‌های جوامع بشری را در برگرفته لذا پاسخ جهان به این‌ ستم‌ها استقبال از چنین واژه‌هایی است.

وی ادامه داد: بواسطه فشار آمریکا وضعیت اقتصادی مردم افغانستان، عراق، یمن، کوبا، ونزوئلا، سوریه و ایران را می‌بینید؛ تحمیل تحریم‌های چند ساله علیه ایران ظلمی است که توسط آمریکا علیه مردم‌ کشورمان صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی وزیر کشور اضافه کرد: به رغم مذاکرات، آمریکا زیر میز زد و تحریم‌های بیشتری را اعمال کرد؛ عملی که در ادبیات ایرانی‌ها ستمی بیش نیست و این هم شبیه ستمی است که در زمان مصدق صورت گرفت.

خرمشاد تاکید کرد: آمریکایی‌ها باید از طوفان تحقیر و تحریم ملت‌ها علیه خود بترسند؛ شهادت سردار سلیمانی هم ستم بزرگ دیگری بود که توسط آمریکایی‌ها صورت گرفت. شورش ملت‌ها به دلیل فشار سخت و ناجوانمردانه آمریکا، سخت خواهد بود. شهادت سردار سلیمانی را به این ستم ها اضافه کنید. باید اذعان و تاکید کرد که مقاومت ملت ایران تعیین کننده پایان این ظلم چند دهه‌ای خواهد بود.

وی اضافه کرد: زمان آن فرارسیده که آمریکایی‌ها ایران را به عنوان قدرت برتر منطقه‌ای قبول کرده و به تعهدات خود عمل کنند، همان‌گونه که طرف‌های مقابل آن‌ها یعنی ایران به تعهدات خود عمل کرد.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها