مهدی قربان‌پور دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کیش شد

مهدی قربان‌پور به عنوان دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کیش معرفی شد.
کد خبر: ۴۸۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ - 02November 2021

مهدی قربان‌پور دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کیش شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‎پرس، طی حکمی از سوی سعید پورعلی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی قربان‌پور به عنوان دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کیش منصوب شد.

در متن حکم وی آمده است:

«نظر به تجربیات و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کیش منصوب می‌شوید.

امید است برگزاری این دوره جشنواره در گستره ملی و بین‌المللی دستاوردهایی را در راستای تامین اهداف منطقه آزاد کیش رقم زده و نتایج حاصل از این رویداد هنری علاوه بر شناسایی ظرفیت‌های فرهنگی زمینه رونق گردشگری در این منطقه را بیش از پیش فراهم کند.»

مهدی قربان‌پور متولد ۱۳۵۸، مستندساز و مدیر فرهنگی است. او تاکنون بیش از ۲۰ فیلم کوتاه و مستند ساخته است و از شاخص‌ترین آثار او می‌توان به فیلم‌های «عیسای باران»، «آنجا که هیچکس نیست»، «من انرژی هسته‌ای نیستم»، «تنهای قصه‌های خوب»، «صد و نود» و… اشاره کرد که در جشنواره‌هایی نظیر جشنواره فیلم آسیا تک رم، ویدیو ورکس آلمان، جشنواره ملل ابنز اتریش، اوپسالا سوئد، اوترخت هلند و جشنواره فیلم دهوک به نمایش درآمده و جوایزی نیز دریافت کرده است.

موسس و دبیری جشنواره بین‌المللی فیلم وارش، عضویت در شورای سیاست‌گذاری و امور جشنواره‌های انجمن سینمای جوانان ایران، مدیر بخش سینمای ملی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز، عضویت در شورای برگزاری اولین و دومین دوره جشنواره فیلم سلامت، مدیریت بخش تجلی اراده ملی سی‌وششمین جشنواره ملی فیلم فجر و حضور در هیات‌های انتخاب و داوری رویدادها و فستیوال‌های مختلف از دیگر سوابق هنری و فرهنگی این هنرمند است.

پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کیش با تجمیع ۲ جشنواره فیلم کوتاه «موج» و «سینمای مستند» کیش به عنوان یک رویداد هنری و سینمایی در گستره‌ای جدید به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/120

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار