یادواره شهدای دانش‌آموز در خلیل‌آباد برگزار شد

همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی یادواره شهدای دانش‌آموز در خلیل‌آباد برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳ - 02November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، یادواره ۵۴ دانش‌آموز شهید شهرستان خلیل‌آباد با حضور حجت‌الاسلام «حسینعلی کاردان» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلیل‌آباد، «مرتضی علیمرادی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، «محمود روشندل» رئیس آموزش و پرورش، سرهنگ «ابوالفضل فتوحی» فرمانده سپاه ناحیه خلیل‌آباد و جمعی از معلمان و دانش‌آموزان در مدرسه شهید «عامری» برگزار شد.

حجت‌الاسلام کاردان در این مراسم اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا این فرصت را فراهم می‌آورد تا ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهیدان در زندگی فردی و اجتماعی به سیره و سبک زندگی شهدا تأسی کنیم و در مسیری که آنها برای ما ترسیم کردند و حرکت در آن سعادت دنیا و آخرت را تضمین خواهد کرد گام برداریم.

وی ادامه داد: شما دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی باید با تلاش و پشتکار در کسب علم و دانش راه شهدای دانش‌آموزی را که با ریختن خون خود و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان استقلال و اقتدار را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند ادامه دهید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلیل‌آباد در ادامه ضمن ارزشمند خواندن برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز بیان داشت: باید حضور در این مراسم معنوی را قدر دانست و مطمئن بود که شهدا در کنار ما حضور دارند و اعمال و رفتار ما را نظاره‌گر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار